4
وحیدی در تذکر شفاهی:

جاماندگان یارانه هر چه زودتر تعیین تکلیف شوند

  • کد خبر : 50804
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۷
جاماندگان یارانه هر چه زودتر تعیین تکلیف شوند
نماینده مردم بجنورد در مجلس گفت: دهک بندی یارانه بگیران باعث اعتراض برخی از مردم شده است و باید هر چه زودتر تکلیف جاماندگان مشخص شود.

به گزارش تبریزمن، محمد وحیدی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۳ آذر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود، گفت: دشمنان اسلام و معاندین نظام راهی در پیش گرفته‌اند که جز ناکامی، انزوا و خشونت بیشتر چیزی برای آنان به دنبال ندارد.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مسائل فرهنگی باید با اولویت در برنامه هفتم توسعه و بودجه‌های سالانه مورد توجه قرار گیرد. تعلیم و تربیت در سطوح مختلف کشور و توجه به معلم، استاد، دانشگاه و مدرسه بسیاری از مشکلات امروز کشور را مرتفع خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه عدالت در پرداخت از اصول اعتقادی و شعارهای انتخاباتی رئیس جمهور بود، گفت: نیروهای کار پرداخت‌های متفاوتی دارند که باید اصلاح شود. لازم است نظام شایستگی در انتصابات مورد توجه قرار گیرد.

وحیدی ادامه داد: متأسفانه بسیاری از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان‌ها به دلیل عدم اختصاص اعتبار بلاتکلیف مانده و نیازمند توجه دولت است. اگر این توجه صورت گیرد، بسیاری از کاستی استان‌ها مرتفع خواهد شد.

وی اظهار داشت: در شرکت‌های دولتی و بسیاری از دستگاه‌هایی که متصل به شرکت‌های دولتی هستند، متأسفانه فرآیند شایستگی وجود ندارد و گاهی اتفاقاتی رخ می‌دهد که درست نیست. نباید در این دولت افراد شایسته حذف شده و افراد ناشایسته بر سرکار بیایند.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تمرکززدایی بودجه‌ای باید از اولویت‌های کشور باشد و در این میان باید به استان‌ها اختیار داده شود. همچنین دهک بندی یارانه بگیران مورد اعتراض مردم واقع شده، چرا که آنان علی رغم گذشت ۷ ماه هنوز تعیین تکلیف نشده‌اند و باید هر چه زودتر تکلیف جاماندگان یارانه مشخص شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=50804

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.