5
بدری:

بازار و مغازه‌ها باز است/ مردم با دشمن همراهی نمی‌کنند

  • کد خبر : 50976
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
بازار و مغازه‌ها باز است/ مردم با دشمن همراهی نمی‌کنند
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بازار و مغازه‌ها باز است و کشور در شرایط عادی قرار دارد، گفت: مردم به هیچ وجه با برنامه‌های دشمن همراه نیستند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، صدیف بدری در گفتگو با خبرنگاران با تاکید بر اینکه مردم به فراخوان دشمنان مبنی بر اعتصاب سراسری در روزهای ۱۴ تا ۱۶ آذر پاسخ منفی دادند، اظهار داشت: مردم به هیچ وجه با برنامه‌های دشمن همراه نبوده، نیستند و نخواهند بود. مردم در روزهای اخیر ثابت کردند که به دسیسه‌های دشمن توجه نمی‌کنند. علی رغم آنکه دشمن برای این روزها برنامه‌ریزی ویژه‌ای کرده بود تا مردم اعتصاب سراسری کنند، اما بنده شاهد بودم که مردم به این فراخوان توجه نکردند، بازار و مغازه‌ها باز است و کشور در شرایط عادی قرار دارد.

وی تاکید کرد: مردم در طول ۴۳ سال گذشته ثابت کردند معتقد به نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و به مملکت خود علاقه دارند و در شرایط مختلف حمایت خود را از نظام و انقلاب نشان دادند. ممکن است مردم از عملکرد ما مسئولان نارضایتی داشته باشند، اما با وجود این، زمانی که بحث امنیت کشور پیش می‌آید و در جاهایی که دشمن دنبال برنامه‌ریزی برای ایجاد ناامنی و اغتشاش در کشورمان است، مردم ما بصیرت و آگاهی خود را به جهانیان نشان می‌دهند و اجازه نمی‌دهند برنامه‌های آنان در کشورمان عملیاتی شود.

بدری تصریح کرد: مردم در مقابل معاندان نظام و دشمنان خارجی کشور همواره ایستاده و پاسخ محکمی به آنان داده‌اند. دشمنان جمهوری اسلامی ایران همواره به دنبال دشمنی هستند و در شرایط مختلف علیه کشور ما برنامه‌ریزی می‌کنند و برنامه‌های خود را پیاده می‌کنند. یک زمانی آنان جنگ را بر ما تحمیل کردند، بعد از آن فشارهای اقتصادی و تحریم‌های گسترده را علیه ایران اعمال کردند و هجمه‌های فرهنگی هم از جمله برنامه‌های دشمنان است که همواره در دستور کار دارند و علیه جمهوری اسلامی ایران به کار می‌گیرند، اما در همه این موارد شکست خوردند و خواهند خورد.

مسئولان باید به مطالبات مردم توجه ویژه کنند

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایطی که مردم همیشه نشان دادند پای نظام و انقلاب هستند، مسئولان باید به مطالبات به حق مردم عنایت ویژه‌تری داشته باشند و برنامه‌ریزی کنند تا مشکلات مردم هر چه زودتر رفع شود. مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف چون اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی باید برطرف شود.

وی ادامه داد: مسئولان باید روزمرگی را کنار بگذارند و برنامه‌های جدی و عملیاتی برای رفع مشکلات اساسی مردم داشته باشند. در حوزه اجرای عدالت و رفع تبعیض‌هایی که مردم به شدت از آن گلایه مند هستند، باید اقدامات عاجل انجام شود. مردم از تبعیض و بی عدالتی گله دارند و به شدت از مشکلات اقتصادی و معیشتی گله‌مند هستند. فاصله طبقاتی بین اقشار مختلف جامعه روز به روز بیشتر می‌شود. نباید اقشار جامعه وضعیت صفر و صدی داشته باشند و نباید به جایی برسیم که اقشار متوسط و میانی جامعه از بین برود، چرا که اقشار میانی، حلقه وصل اقشار پایین و بالای جامعه هستند.

بدری اظهار داشت: مردم مشکلات معیشتی و اقتصادی زیادی دارند و اگر برای رفع این مشکلات نیاز به قانون است، مجلس این آمادگی را دارد که به سرعت برای رفع مشکلات اقتصادی مردم قانون تصویب کند. اگر قانون در این زمینه به اندازه کافی موجود است و خلأ قانونی نداریم، دولت باید آن را به طور دقیق اجرا کند و برنامه‌ریزی لازم برای تسریع در رفع مشکلات مردم به ویژه در حوزه اقتصادی داشته باشد.

مشکلات با شعار دادن حل نمی‌شود

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مسئولان باید قدر چنین مردمی را بدانند و باید به صورت عملیاتی و نه شعاری مشکلات آنان را حل کنند. حرف زدن و شعار دادن راحت است، اما ما باید به صورت عملیاتی و یکپارچه دست به دست هم دهیم و از همه ظرفیت‌های کشور برای رفع مشکلات مردم و پیگیری مطالبات آنان استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه ما باید از ظرفیت همه گروه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور برای رفع مشکلات استفاده کنیم، گفت: دولت به عنوان مجری بیشترین نقش را در این زمینه دارد و انتظار داریم دولت بیش از گذشته به رفع مشکلات مردم توجه داشته باشد و اگر وزیر یا مدیری ضعیف است و عملکرد قابل قبولی ندارد، باید برکنار شود. مجلس هم باید از ابزارهای نظارتی خود استفاده کند. نباید با کسی عقد اخوت ببندیم و افرادی که توانمند نیستند، باید جای خود را به افراد توانمند دهند که این مسئله می‌تواند منجر به رفع مشکلات کشور شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=50976

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.