3
کسب دستاوردهای مطلوب؛

افزایش سودآوری، تولید و فروش، شرکت سیمان صوفیان را درریل پیشرفت قرار داد

  • کد خبر : 50949
  • ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
افزایش سودآوری، تولید و فروش، شرکت سیمان صوفیان را درریل پیشرفت قرار داد
مدیر عامل شرکت سیمان صوفیان گفت: این شرکت در شش ماهه نخست سال 1401 در مقایسه با سال گذشته به دستاوردهای مطلوبی به ویژه در افزایش سودآوری و تولید و فروش دست یافت.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از روابط عمومی شرکت سیمان صوفیان، سعید دلفکار در خصوص عملکرد شش ماهه نخست سالجاری این شرکت نسبت به مدت مشابه سال قبل گفت: شرکت سیمان صوفیان یکی از شرکت های تحت پوشش شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی است و با توجه به اینکه این شرکت بزرگترین تولید کننده انواع سیمان در شمالغرب کشور می باشد در حال حاضر با تولید ۷۰۰۰ تن کلینکر در روز نیاز استان و شهرهای همجوار را تامین می کند و کشورهای ارمنستان، عراق، ترکیه، گرجستان و روسیه بازار هدف این شرکت می باشد.

وی با خاطرنشان ساختن افزایش تولید در شش ماهه نخست سال، افزود: در طی سالیان گذشته، این استان از اردیبهشت ماه هرسال با بحران کمبود سیمان و به تبع آن افزایش قیمت مواجه بوده است که به حمد الهی در شش ماهه نخست سال، افزایش تولید هم از نظر کلینکر (به عنوان ماده اصلی) و هم سیمان محقق شده است و این افزایش تولید علی¬رغم این که تنها واحد تولید¬کننده سیمان در استان می¬باشد باعث گردید هیچ بحران قیمتی و یا کمبودی در استان بوجود نیاید.

دلفکار ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده در ابتدای سال۱۴۰۰، کمیته کاهش هزینه در شرکت راه اندازی شده و اقدامات لازم جهت کاهش بهای تمام شده و افزایش سود انجام گرفت که در راستای همین اقدامات سود خالص و نیز سود عملیاتی شرکت ( مرغوب ترین نوع سود واحدهای تولیدی ) افزایش چشمگیری در شش ماهه نخست امسال داشته است.

وی افزایش فروش تناژ در شرکت سیمان صوفیان را یکی از اقدامات مهم در سالجاری عنوان کرد و گفت: علیرغم کاهش ساخت و ساز و رقابت منفی جهت بازاریابی، با تشکیل منظم جلسات کمسیون فروش و تشکیل تیم بازاریابی، مقدار فروش تناژی در شش ماهه نخست امسال افزایش چشمگیری داشته است که این امر منجر به افزایش چشمگیر درآمد حاصل از فروش شده است.

مدیرعامل شرکت سیمان صوفیان، کاهش میزان توقفات اضطراری کارخانه را یکی از اصول افزایش راندمان بیان کرد و گفت: در شش ماهه نخست امسال جلسات فنی و مخصوصا جلسات صبحگاهی فنی جهت بررسی و رفع سریع و مستقیم مشکلات و توقفات تشکیل شد که با مدیریت دقیق موضوع، توقفات ناخواسته و اضطراری تا حد زیادی کاهش یافت.

دلفکار در خاتمه سخنانش با اشاره به انجام پروژه های توسعه و بهبود تصریح کرد: در شش ماهه نخست امسال برنامه ریزی ها و اقدامات لازم جهت اجرای پروژه های توسعه و بهبود انجام شده که اهم آنها پروژه افزایش ظرفیت مواد خام، اقدامات در جهت افزایش ظرفیت بارگیری، ساخت باسکول و جایگزینی روش انفجار است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=50949

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.