5

جزئیات جلسه با مدیرعامل بانک شهر در تبریز

  • کد خبر : 51031
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۷
جزئیات جلسه با مدیرعامل بانک شهر در تبریز
نائب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به جزئیات جلسه با مدیر عامل بانک گفت: تسهیلاتی بالغ بر دو هزار میلیارد تومان به کلان شهر تبریز تخصیص یافت.
به گزارش تبریزمن، علی نوای باغبان امروز در صحن شورای شهر تبریز در خصوص تخصیص تسهیلات بانک شهر به کلانشهر تبریز توضیح داد: جلسه ای تعاملی روز  ۱۹ آذر بین بانک مدیر عامل بانک شهر و شهرداری تبریز صورت گرفت که قرار بر این شد تسهیلاتی بالغ بر دو هزار میلیارد تومان به کلان شهر تبریز تخصیص یابد .
وی ادامه داد:  ۵۰۰ میلیارد تومان این تسهیلات امسال و یک هزارو ۵۰۰ میلیارد تومان سال بعد پرداخت می شود و همچنین جرائمی که از سال های پیش تجمیع شده بود بخشوده می شود.
باغبان با اشاره به حضور میر تاج الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در این جلسه اظهار داشت: این نماینده مجلس هم وعده پیگیری از بانک مرکزی جهت ارائه تسهیلات با نرخ مناسب به شهرداری ها از طریق بانک شهر شد تا در برنامه بودجه ۱۴۰۲ مدنظر قرار گیرد.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: در تعامل بانک شهر با شهرداری تبریز برخلاف استان های دیگر، آذربایجان شرقی تا کنون خدمات کمی از این بانک دریافت کرده است.
نوای باغبان  ادامه داد: با وجود خوش حسابی و سهامداری در بانک شهر متاسفانه خدمات دهی کمی از طرف بانک به این استان صورت گرفته است که با تاکیدات شورای شهر تبریز بانک شهر جهت جبران کاستی های سال های قبل خدمات و تسهیلات بیشتری را در آینده ارائه می دهد.
وی در خصوص سرمایه گذاری از طریق بانک شهر نیز توضیح داد: چند پروژه سرمایه گذاری مشترک از جمله مجتمع آیسان، مرکز تجارت جهانی فرش و سون استار از طریق این بانک در کلانشهر تبریز انجام شده است که متاسفانه با مشکلاتی مواجه هستند که شهرداری با پیگیری های لازم این سرمایه گذاری ها را تسهیل می کند.
نائب رئیس شورای اسلامی تبریز  ابراز کرد: سرمایه گذاری های دیگری هم در برنامه قرار دارد که در ابتدا باید این پروژه ها مورد بررسی قرار گیرند.
وی اذعان داشت: در گذشته بانک ها پروژه هایی را از طرف خود اجرا می کردند اما در حال حاضر باید تمرکز خود را بر روی ارائه تسهیلات به سرمایه گذاران تبریز و شهرستان ها معطوف کنند.
نوای باغبان مطرح کرد: بانکها نباید خود بنگاهداری و تعریف پروژه کنند بلکه با ارایه خدمات از پروژه سرمایه گذاران حمایت کنند تا با شکست مواجه نشوند.
نائب رئیس شورای  تبریز با اشاره به  حضور یکی از سرمایه گذاران استان در این جلسه گفت: این سرمایه گذار پروژه ای در دست دارد که در  مرحله اخذ پروانه از شهرداری است و نیازمند  تسهیلات است ؛ بانک شهر  در راستای حمایت از سرمایه گذار بخش خصوصی باید بنگاهداری را کنار و از چنین سرمایه گذارانی حمایت کند.
لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=51031

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.