2

مدیرکل جدید آموزش و پرورش آذربایجان شرقی منصوب شد

  • کد خبر : 51090
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵
مدیرکل جدید آموزش و پرورش آذربایجان شرقی منصوب شد
با حکم وزیر آموزش و پرورش، حجت الاسلام والمسلمین علی پوررادی، به عنوان مدیرکل جدید دستگاه تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی معرفی شد.

به گزارش تبریزمن، با وجود اینکه صرفاً چند ماه از روی کار آمدن علیرضا صیادی در اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی سپری شده بود، صبح امروز دوشنبه مراسم تکریم و معارفه مدیر کل جدید آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با حضور اصغر باقرزاده معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و وحید بیگدلی، قائم مقام سازمان دانش‌آموزی کشور در محل اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی برگزار شد.

در این مراسم از زحمات چند ماهه علیرضا صیادی به عنوان سرپرست قبلی دستگاه تعلیم و تربیت این استان قدردانی شده و حجت الاسلام والمسلمین علی پوررادی به عنوان سرپرست جدید آموزش و پرورش آذربایجان شرقی معرفی شد.

علیرضا صیادی که نزدیک به هفت ماه پیش به‌عنوان سرپرست آموزش و پرورش آذربایجان شرقی معرفی شده بود و تاکنون چندین تغییرات مدیریتی در سطح آموزش و پرورش انجام داده است، طبق شنیده‌ها به دلیل فشار از طرف یکی از نمایندگان تبریز به وزیر آموزش و پرورش، باعث شدند تا گزینه مدنظرش را به ریاست این اداره کل منصوب کند.

گفتنی است، حجت‌الاسلام والمسلمین علی پوررادی، سرپرستی معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی را در کارنامه خود دارد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=51090

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.