5
فرمانده سپاه عاشورا:

ویژگی های قهرمانان ملی ایران باید به نسل جدید انقلاب تبیین شود

  • کد خبر : 51243
  • ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
ویژگی های قهرمانان ملی ایران باید به نسل جدید انقلاب تبیین شود
فرمانده سپاه عاشورا گفت: ویژگی های قهرمانان ملی ایران باید به نسل جدید انقلاب تبیین شود.

به گزارش تبریزمن، سردار اصغر عباسقلی زاده در برنامه شب خاطره کاروان روایت حبیب در تبریز گفت: وصیت نامه حاج قاسم نمونه یک وصیت نامه کامل تمام شهدای ایران اسلامی است و اگر کسی در وصیت نامه تأمل کند می‌تواند تمام ابعاد شخصیتی حاج قاسم را بشناسد.

عباسقلی زاده ادامه داد: چندباری در کنار حاج قاسم بودم و تسلط ایشان به منطقه و استراژی‌های نظامی در بین فرماندهان روسی و سوری حرف اول را می‌زد و در میدان نبرد با دشمنان اقتدار حاج قاسم همواره حرف اول را می‌زد.

وی اندیشه عمیق و راهبردی حاج قاسم را از مهمترین ویژگی‌های اخلاقی وی اعلام کرد و افزود: سردار همیشه علاقه قلبی به رزمندگان سپاه عاشورا داشت که در بحث آزادسازی حلب وقتی لشکر عاشورا وارد حلب شد، سردار در بی سیم گفتند وقتی لشکر عاشورا بیاید به میدان پیروزی قطعی است.

وی گفت: کاروان حبیب روایتی از جنس ولایتمداری و تصویری با عیار مناسب برای نسل سوم و چهارم است.

فرمانده سپاه عاشورا افزود: در این برنامه بخشی از زندگی حاج قاسم تعریف شده و کاری بدیع و تازه است و نیازمند کارهایی از این دست برای روایت خیلی از قهرمانان ملی به همین شیوایی و گویایی برای نسل جدید انقلاب هستیم.

دبیر کاروان روایت حبیب حوزه هنری نیز در سخنانی اظهار کرد: این کاروان به تبیین مکتب سلیمانی با اجرای برنامه‌های هنری در تهران و ۱۰ استان کشور می‌پردازد.

سیدمهدی ابطحی، بیان کرد: این کاروان در دل مردم و برای مردم شاخص‌های مکتب شهید سلیمانی را با زبان هنر بازگو می‌کند و شبکه‌ای از توزیع محصولات هنری است که خیلی وقت‌ها دیده نمی‌شوند اما با حضور در بین اقشار مختلف، این آثار هنری معرفی می‌شوند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=51243

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.