5
شهردار تبریز:

واردات ماشین‌آلات سنگین از مناطق آزاد نیاز شهرها را تامین می‌کند

  • کد خبر : 51584
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
واردات ماشین‌آلات سنگین از مناطق آزاد نیاز شهرها را تامین می‌کند
شهردار تبریز گفت: تشکیل کنسرسیوم گردشگردی موجب اقدامات موثر برای شهرهای شمالغرب کشور می‌شود.

به گزارش تبریزمن، یعقوب هوشیار در اولین جلسه مجمع مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی شهرها و شهرداران مراکز استان‌های شمالغرب کشور اظهار کرد: بررسی برنامه هفتم توسعه و بودجه سال ۱۴۰۲ کشور دو رویداد مهم پیشرو برای شهرداری‌های کشور است.

وی با بیان اینکه سال گذشته نگاه دولت به بودجه شهرداری‌ها مناسب نبود، افزود: امسال می‌توانیم بر اساس برنامه ریزی از ظرفیت بودجه سال آینده کشور به شهرداری استفاده کنیم تا زمینه مناسب برای حل مشکلات شهرداری‌ها فراهم شود.

شهردار تبریز با بیان اینکه یکی دیگر از فرصت مغتنم برای شهرداری‌ها بررسی برنامه هفتم توسعه است، گفت: باتوجه به اینکه این برنامه در چند ما آینده به مجلس ارائه می‌شود، می‌توان با ارائه پیشنهاداتی، توجه ویژه دولت و مجلس را به مشکلات شهری جلب کرد.

هوشیار با اشاره به ظرفیت مناطق آزاد در بحث تأمین ماشین‌آلات سنگین و اتوبوس مورد نیاز شهرداری‌های شمالغرب کشور و همچنین به پتانسیل شرکت‌های دانش بنیان اشاره نمود و اذعان کرد: تجربیات موفقی در حوزه دانش بنیان کشور اتفاق افتاده که شهرداری‌ها می‌توانند از این ظرفیت بالقوه برای بهبود بهره‌وری مجموعه خود استفاده کنند.

وی در مورد اثرات مثبت این جلسه مجمع مشورتی ابراز کرد: کنسرسیوم گردشگری را اگر بتوانیم سریعاً تشکیل دهیم شاهد اقدامات مثمر ثمر برای تمامی شهرهای شمالغرب خواهیم بود.

هوشیار با اشاره به برگزاری همایش بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری تبریز ۲۰۲۳ در اردیبهشت ماه سال آینده، خاطر نشان کرد: با کمال میل آماده میزبانی تمامی سرمایه گذاران شمالغرب و اقصی نقاط کشور در این همایش هستیم چرا که تلاش شهرداری تبریز توسعه اقتصادی تبریز و دیگر شهرهای شمالغرب کشور است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=51584

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.