1

تشکیل صندوق متمرکز سرمایه‌گذاری بین شهرهای شمالغرب کشور

  • کد خبر : 51587
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۹
تشکیل صندوق متمرکز سرمایه‌گذاری بین شهرهای شمالغرب کشور
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز پیشنهاد تشکیل صندوق متمرکز سرمایه گذاری بین شهرهای شمالغرب را به مجمع مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی شهرهای شمالغرب کشور ارائه کرد.

به گزارش تبریزمن، رسول برگی در نخستین مجمع مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی و شهرداران مراکز استان‌های شمالغرب کشور که به میزبانی تبریز برگزار شد، اظهار کرد: استان‌های شمالغربمعضلات و مشکلات شهری مخصوص به خود را دارند و ایده برگزاری جلسه مجمع مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی شهر و شهرداران مراکز استان‌های شمال‌غرب کشور برای اولین بار از طرف شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز مطرح شد تا با هم افزایی و انتقال تجارب قدمی به سوی توسعه برداشته شود.

وی با بیان اینکه اولین نشست مجمع مشورتی تجربه خوبی برای احصای مشکلات بود، افزود: از اعضای مجمع نمایندگان شمالغرب کشور و استانداران نیز دعوت می‌شود تا مشکلات شهرهای منطقه را با نمایندگان در میان گذاشته و راهکاری معقولانه برای مسائل یافته تا در تصمیمات راهبردی مجلس نیز اثرگذار بود.

برگی تصریح کرد: تشکیل صندوق متمرکز سرمایه گذاری بین شهرهای شمالغرب، حمایت همه جانبه از یکدیگر و سرمایه‌گذاری مشترک یکی دیگر از اهداف تشکیل این نشست‌ها است. نه تنها مراکز استان، بلکه به فکر دیگر شهرها نیز بوده و هوای دیگر شهرهای کوچک شمالغرب را نیز داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه تبریز ام القرای آذری زبان‌ها است، خاطرنشان کرد: تلاش و همت اصلی این مجمع، مشارکت دادن نمایندگان شمالغرب مجلس شورای اسلامی و وزرای دولت در احصای مشکلات و رفع چالش‌های شهری است.

برگی در پایان پیشنهاد تشکیل صندوق سرمایه‌گذاری مراکز استان شمال‌غرب برای حمایت از سرمایه‌گذاری در شهرهای اردبیل اورمیه و زنجان را به مجمع ارائه کرد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=51587

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.