10
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

پیکرهای پاک ۲۰۰ شهید گمنام فردا در تهران تشییع خواهد شد

  • کد خبر : 51777
  • ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰
پیکرهای پاک ۲۰۰ شهید گمنام فردا در تهران تشییع خواهد شد
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، با صدور اطلاعیه‌ای از تشییع پیکرهای پاک و مطهر ۲۰۰ شهید گمنام تازه تفحص شده ایام دفاع مقدس در روز سه شنبه در تهران خبر داد.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری مهر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، با صدور اطلاعیه‌ای از ملت همیشه در صحنه و شهیدپرور ایران اسلامی و تمامی عاشقان حسینی و دلدادگان حضرت فاطمه الزهراء «سلام الله علیها» دعوت کرد، تا فردا در مراسم وداع و تشییع پیکر پاک و مطهر شهیدان گمنام دفاع مقدس شرکت کنند.

گفتنی است در تهران پیکرهای پاک و مطهر ۲۰۰ شهید گمنام تازه تفحص شده ایام دفاع مقدس، صبح روز سه شنبه ۶ دی ماه ۱۴۰۱ مصادف با سوم جمادی الثانی همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا «سلام الله علیها» از ساعت ۰۸:۰۰ صبح، از مقابل دانشگاه تهران تا معراج شهدای تهران تشییع خواهد شد.

در ضمن؛ مراسم شب وداع با این شهدا، دوشنبه ۵ دی ماه ۱۴۰۱ همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در «موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» (واقع در تهران میدان ونک – بزرگراه شهید حقانی – انتهای خیابان سرو – روبروی پارک طالقانی) برگزار خواهد شد.

همچنین مراسم تشییع شهدای گمنام در استان‌های سراسر کشور با حضور خیل عظیم امت حزب الله و شهید پرور در ایام عزاداری صدیقه کبری فاطمه الزهراء برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=51777

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.