1

بارش برف و باران در محورهای شمالی کشور

  • کد خبر : 53149
  • ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰
بارش برف و باران در محورهای شمالی کشور
مدیرکل تجهیزات و ماشین آلات سازمان راهداری گفت: مسافران با توجه به هشدار‌های سازمان هواشناسی و بارش برف و کولاک در محورهای شمالی حتما پیش از سفر از آخرین وضعیت جاده ها مطلع شوند.

به گزارش تبریزمن، غلام عباس بهرامی نیا گفت: در حال حاضر نیروهای سازمان راهداری با توجه به آغاز طرح زمستانی از آبان ماه در حال آماده باش کامل هستند و تمامی پایگاه های سازمان راهداری در محورهای برف گیر حضور دارند.

به گفته مدیرکل تجهیزات و ماشین آلات سازمان راهداری در حال حاضر ۱۲ هزار نیروی راهدار و بیش از ۹هزار و۸۰۰ دستگاه ماشین آلات در طرح زمستانی حضور دارند.

او می گوید: بارش برف و باران محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت را در بر می‌گیرد.

سازمان راهداری طی هشداری اعلام کرده با توجه به پیش بینی های سازمان هواشناسی امروز شاهد بارش برف و باران در محور های چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین-رشت هستیم.

همچنین شاهد بارش باران و برف و در نقاط مستعد رعد و برق در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان، نیمه شمالی بوشهر و شمال غرب فارس هستیم.

رانندگان و مسافران از سفرهای غیر ضرور پرهیز کرده و در صورت انجام سفر حتما پیش از ورود به جاده از آخرین اطلاعات وضعیت راه‌ها از طریق  سامانه‌های اطلاع رسانی ۱۴۱ مطلع شده و هنگام تردد احتیاط لازم را داشته و اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=53149

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.