11

ممنوعیت نصب تیک‌تاک برای نمایندگان مجلس آمریکا/ در مورد حذف برنامه با شما تماس گرفته خواهد شد!

  • کد خبر : 53904
  • ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
ممنوعیت نصب تیک‌تاک برای نمایندگان مجلس آمریکا/ در مورد حذف برنامه با شما تماس گرفته خواهد شد!
طبق اعلام مجلس نمایندگان آمریکا نصب اپلیکیشن تیک‌تاک روی تمام دستگاه‌های تحت‌ مدیریت نمایندگان ممنوع است. در این پیام به کارکنان گفته شده هر کسی که تیک‌تاک را در دستگاه خود داشته باشد، در مورد حذف با او تماس گرفته خواهد شد و دانلودهای بعدی این برنامه نیز ممنوع خواهد بود.

به گزارش تبریزمن به نقل از رویترز، براساس گزارش شاخه اجرایی مجلس نمایندگان آمریکا، استفاده از اپلیکیشن تیک تاک در تمامی دستگاه‌های تحت مدیریت نمایندگان ممنوع شده است. این اقدام به تقلید از قانونی که به زودی اجرایی می‌شود و استفاده از تیک تاک را در دستگاه های دولتی ممنوع می کند،‌ انجام شده است.

مدیر ارشد اداری مجلس (CAO) در پیامی که روز سه‌شنبه برای همه قانون‌گذاران و کارکنان ارسال شد، گفت: این اپلیکیشن به دلیل تعدادی از مسائل امنیتی، خطر بالایی در نظر گرفته می‌شود و باید از همه دستگاه‌های مدیریت شده توسط مجلس حذف شود.

در این پیام به کارکنان گفته شده که هرکسی که تیک تاک را در دستگاه خود داشته باشد، در مورد حذف با او تماس گرفته خواهد شد و دانلودهای بعدی این برنامه نیز ممنوع است.

قانون جدید به دنبال مجموعه ای از اقدامات دولت های ایالتی آمریکا برای ممنوع کردن تیک تاک از دستگاه های دولتی است. از هفته گذشته، ۱۹ ایالت حداقل تا حدی این برنامه را در دستگاه های تحت مدیریت دولت به دلیل نگرانی از اینکه چین می تواند از این برنامه برای ردیابی آمریکایی ها و سانسور محتوا استفاده کند، مسدود کرده اند.

لایحه ۱٫۶۶ تریلیون دلاری هزینه همه جانبه، که هفته گذشته برای تامین مالی دولت ایالات متحده تا ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۳ تصویب شد، شامل مقرراتی برای ممنوعیت این برنامه در دستگاه های تحت مدیریت دولت است و زمانی که جو بایدن، این لایحه را به قانون تبدیل کند، اجرایی خواهد شد.

تیک تاک هنوز نسبت به این موضوع اظهار نظری نکرده است.

گفتنی است که قانونگذاران ایالات متحده پیشنهادی را برای اجرای ممنوعیت سراسری این اپلیکیشن ارائه کرده اند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=53904

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.