4
بیانیه شورای نگهبان:

پرچم انقلاب اسلامی بر زمین نخواهد افتاد

  • کد خبر : 54240
  • ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۳
پرچم انقلاب اسلامی بر زمین نخواهد افتاد
شورای نگهبان در بیانیه‌ای به مناسبت ۹ دی تاکید کرد: به پشتوانه خون پاک شهدای این سرزمین و شهدای گرانقدری همچون حاج قاسم سلیمانی پرچم این انقلاب بر زمین نخواهد افتاد.

به گزارش تبریزمن، شورای نگهبان در بیانیه‌ای سالروز یوم الله ۹ دی را گرامیداشت.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شجره طیبه جمهوری اسلامی ایران که امام راحل (ره) روزی آن را به صورت نهالی جوان غرس کرد، اکنون بیش از ۴ دهه از عمر خود را با پشت سر گذاشتن انواع ددمنشی‌های بدخواهان و حوادث گوناگون من‌جمله فتنه سال ۱۳۸۸ پشت سر گذاشته و به درختی تناور بدل شده است.

دشمنان در آن حوادث تلاش کردند با استفاده از فضا و فتنه ایجاد شده برای ضربه زدن به ایران اسلامی، اهداف پلید خود را پیاده کنند که این فتنه‌گری در آن مقطع با بهانه‌ای تازه و با به صحنه آوردن عوامل فریب خورده سیاسی و ناآگاهان غافل ایجاد شد.

در واقع آنها قصد داشتند با برنامه‌ریزی قبلی و سو استفاده از شرایط پس از انتخابات، مدلی از انقلاب‌های رنگی که در برخی کشورهای دیگر تجربه شده بود را در ایران پیاده کنند، غافل از آنکه مردم فهیم و بصیر کشورمان بسیار هوشیارتر و غیورتر از آن هستند که اجازه چنین ماجراجویی را به دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران بدهند.

رخداد عظیم ۹ دی که به حقیقت باید آن را یوم‌الله دانست، تبلور حضور و آمادگی جریان آگاه انقلابی و دلسوز است که توانست بساط بداندیشان و طماعان را در یک‌حرکت ماندگار و باارزش جمع کرده و ناچیز و بی‌ارزش بودن ترفندهای مزورانه آنها و اربابانشان را نشان دهد.

ملت ایران متشکل از همان مردمی است که با تشییع میلیونی پیکر شهید سلیمانی در سراسر کشور، وفاداری خود به آرمان‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و شهدا را فریاد زده و مقابل جنگ‌های ترکیبی دشمن ایستاده‌اند؛ جنگی که در حوادث اخیر هم دیدیم با چه سرمایه‌گذاری سنگینی در حوزه‌های گوناگون انجام شد تا بلکه ضربه‌ای سخت بر پیکره این نظام و امت اسلامی وارد آورد.

کشته‌سازی‌های مکرر، به صحنه آوردن برخی فریب‌خوردگان معلوم‌الحال، تشدید رفتارهای خشن در اغتشاشات، استفاده همه‌جانبه از رسانه‌های وابسته به مثلث عبری، عربی و غربی، هزینه پول‌های هنگفت برای یارکشی‌، کشتن مردم بی‌دفاع و امثالهم نشان از برنامه‌ریزی جدی برای اهداف شوم توسط دشمنان داشت که به یاری خداوند و بصیرت روزافزون مردم غیرتمند ایران اسلامی ناکام و ابتر ماند تا بار دیگر شکستی ناامیدکننده در کارنامه جبهه شیطان به سرکردگی آمریکا و رژیم کودک کش اسرائیل باشد.

شورای نگهبان ضمن گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی و حضور همیشگی مردم در صحنه دفاع از انقلاب و سرزمین باافتخار ایران اسلامی بار دیگر تاکید می‌کند که به پشتوانه خون پاک شهدای این سرزمین و شهدای گرانقدری همچون حاج قاسم سلیمانی و با استعانت از خداوند متعال، پرچم این انقلاب بر زمین نخواهد افتاد و ان‌شاءالله در آینده‌ای پر امید به دست صاحب اصلی آن، حضرت بقیه‌الله‌الاعظم سپرده خواهد شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=54240

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.