3

درخشش قنبری در روز شکست استقلال در تبریز

  • کد خبر : 51931
  • ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴
درخشش قنبری در روز شکست استقلال در تبریز
تبریز - تراکتور در هفته پایانی نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال ۲ بر صفر استقلال را زمین گیر کرد.

به گزارش تبریزمن، دیدار تیم‌های تراکتور و استقلال تهران از هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال، امروز جمعه شانزدهم دی ماه از ساعت ۱۴ در ورزشگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار و در نهایت تیم میزبان با نتیجه ۲ بر صفر پیروز میدان شد.

در نیمه اول این دیدار شاگردان خمز مالکیت توپ میدان را نسبت به استقلالی‌ها بیشتر در اختیار داشتند و از همان دقایق ابتدایی بازی رضا اسدی وارد محوطه جریمه تیم استقلال شد ولی توپ روی پای این بازیکن جفت و جور نشد.

در ادامه دقیقه پنج بازی محمد محبی موقعیت خطرناکی را ایجاد کرد ولی توپ را از دست داد و استقلالی‌ها معتقد به خطای هند بودند که داور چنین اعتقادی نداشته و دستور به ادامه بازی گرفت.

در دقیقه ۱۸ دوباره رضا اسدی در محوطه جریمه صاحب توپ شده و به سمت دروازه حسینی شوت کرد که دروازه بان استقلال این توپ را مهار کرد.

تراکتوری‌ها دقیقه ۳۶ توسط محمد قنبری اولین گل خود را به ثمر رساند تا این نیمه با نتیجه یک بر صفر به سود تیم میزبان خاتمه یابد.

با شروع نیمه دوم استقلالی‌ها بیشتر به حملات از جناحین روی آوردند ولی این شاگردان خمز بود که دوباره توسط محمد قنبری دقیقه ۵۳ به گل دوم دست یافتند.

تراکتور مقابل استقلال با ترکیب محمدرضا اخباری، محمد آقاجان پور، هادی محمدی، صفا هادی، گوستاو دیمارو (بهزاد سلامی)، رضا اسدی، محمد قنبری، ریکاردو الوز، پوریا آریا کیا (سید ابوالفضل رزاق پور)، سید محمد حسینی (آرش قادری) و محمدرضا عباسی (کاوه رضایی) وارد میدان شد.

همچنین تیم استقلال با ترکیب سید حسین حسینی (سعید مهری)، صالح حردانی (رضا میرزایی)، روزبه چشمی، سیاوش یزدانی، مهدی مهدی پور، کوین یامگا، محمد زبیر نیک نفس (پیمان بابایی)، جعفر سلمانی، مهدی قایدی (آرمان رمضانی)، رافایل داسیلوا و محمد محبی (امیرارسلان مطهری) مقابل تراکتور صف آرایی کرد.

تیم داوری این بازی را وحید کاظمی به عنوان قاضی میدان و محمدرضا ابوالفضلی، دانیال باشنده و سعاد وفاپیشه کمک‌های وی و مسعود مرادی به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.

در طول بازی ریکاردو آلوز، گوستاو دیمارو از تراکتور و کوین یامگا، روزبه چشمی از استقلال کارت زرد دریافت کردند.

از حواشی بازی می‌توان به گرامیداشت یاد و خاطره “پله”، اسطوره افسانه‌ای فوتبال دنیا در استادیوم سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی قبل از شروع این دیدار اشاره کرد.

درخشش قنبری در روز شکست استقلال در تبریز

تیم تراکتور با برد امروز مقابل استقلال ۲۲ امتیازی شد و به رده ششم جدول صعود کرد و استقلال با ۲۷ امتیاز در رده چهارم جدول لیگ برتر فوتبال باقی ماند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=51931

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.