4

نحوه فعالیت مدارس آذربایجان شرقی در روز سه‌شنبه مشخص شد

  • کد خبر : 55584
  • ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۵
نحوه فعالیت مدارس آذربایجان شرقی در روز سه‌شنبه مشخص شد
اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی وضعیت فعالیت مدارس استان را در روز سه‌شنبه اعلام کرد.

به گزارش تبریزمن، اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اعلام کرد؛

با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد:

در تبریز و خسروشاه، با توجه به برودت هوا و لغزندگی سطح معابر در شهرستان تبریز و منطقه خسروشاه، مدارس نواحی پنجگانه تبریز و منطقه خسروشاه فردا (سه شنبه ۲۰ دی ماه ۱۴۰۱) در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمام مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنایی شهری و روستایی در شیفت صبح با یک ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.

در کندوان مقطع پیش دبستانی تعطیل و در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنایی شهری و روستایی در شیفت صبح، فعالیت آموزشی به شکل غیرحضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

در هریس مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی مدارس دولتی، غیر دولتی ابتدایی و تمام مقاطع استثنایی شهری و روستایی در شیفت صبح با یک ساعت تأخیر آغاز خواهد گردید.

در مهربان پیش دبستانی تعطیل و مقاطع ابتدایی و تمامی مقاطع استثنایی شهری و روستایی در شیفت صبح و بعد از ظهر فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس به صورت غیر حضوری و از طریق شبکه آموزشی (شاد) خواهد بود.

مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم مدارس روستایی فعالیت آموزشی و پرورشی مدارس به صورت غیر حضوری و از طریق شبکه آموزشی (شاد) خواهد بود.

مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم شهری، فعالیت آموزشی و پرورشی مدارس با یک ساعت تأخیر رأس ساعت ۹ صبح شروع خواهد شد.

در هوراند، مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمام مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنایی شهری و روستایی در شیفت صبح با یک ساعت تأخیر آغاز خواهد گردید.

در خداآفرین، مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی مقطع ابتدایی و تمام مقاطع تحصیلی مدارس استثنایی شهری و روستایی در شیفت صبح با یک ساعت تأخیر آغاز خواهد گردید.

در خواجه، مقطع پیش دبستانی تعطیل و در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و تمامی مقاطع تحصیلی استثنایی شهری و روستایی در شیفت صبح با یک ساعت تأخیر آغاز خواهد گردید.

در سراب، مقطع پیش دبستانی تعطیل و در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنایی شهری و روستایی در شیفت صبح، فعالیت آموزشی به شکل غیرحضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی شاد انجام خواهد شد.

در هشترود، پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس شهری، روستایی و استثنایی در شیفت صبح با یک ساعت تأخیر آغاز خواهد گردید.

در کلیبر، مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس شهری، روستایی و استثنایی در شیفت صبح با یک ساعت تأخیر آغاز خواهد گردید.

بر اساس این اطلاعیه کلیه امتحانات (داخلی و هماهنگ استانی مدارس بزرگسالان، داوطلبان آزاد و مدارس از راه دور) طبق زمانبندی قبلی برگزار خواهد شد و تنها امتحانات داخلی که مقرر بود در ساعت هشت صبح برگزار گردد با یک ساعت تأخیر برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=55584

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.