2
معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

افتتاح خط‌ آهن بستان‌آباد- تبریز تا پایان سال جاری

  • کد خبر : 52362
  • ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
افتتاح خط‌ آهن بستان‌آباد- تبریز تا پایان سال جاری
معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور، بر رفع نواقص خط آهن بستان‌آباد- تبریز، تا پایان سال جاری تاکید کرد و گفت: این پروژه دومین پروژه از ۵ پروژه مهم ریلی کشور است که امسال افتتاح می‌شود و تا پایان سال آینده نیز ۳ پروژه دیگر به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش تبریزمن، خیرالله خادمی، چهارشنبه پنجم بهمن ماه، در بازدید از ایستگاه راه‌آهن خاوران و بخشی از خط ریلی بستان‌آباد- تبریز به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، افزود: خط‌آهن بستان‌آباد- تبریز به طول ۴۴ کیلومتر در دو سال گذشته پیشرفت خوبی داشته و در حال حاضر با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی، در مراحل آخر خود قرار دارد.

وی با بیان اینکه عملیات عمرانی ایستگاه خاوران و ریل‌گذاری مسیر به اتمام رسیده، افزود: برخی کارهای تکمیلی مانده است که با اجرای آنها تا پایان سال تلاش می‌کنیم این پروژه را به بهره‌برداری برسانیم.

خادمی گفت: از مردم عزیز آذربایجان شرقی و تبریز به خاطر تاخیر در اجرای پروژه که به خاطر مشکلات منابع مالی اتفاق افتاد، عذرخواهی می‌کنیم و امیدواریم با افتتاح این مسیر، بتوانند با سرعت و سهولت بیشتری مسیر تبریز تا تهران را طی کنند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=52362

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.