7
فرمانده انتظامی شهرستان تبریز خبر داد؛

دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو در تبریز

  • کد خبر : 52459
  • ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰
دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو در تبریز
فرمانده انتظامی تبریز از شناسایی و دستگیری دو سارق لوازم داخل خودرو با ۱۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش تبریزمن، سرهنگ رمضان الهوردیان در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در راستای تبیین و عملیاتی نمودن اهداف قرارگاه تشدید مبارزه با سرقت و در پی وقوع سرقت از خودروها در شهرستان تبریز مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مأموران کلانتری ۲۲ با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی، پلیسی و روش‌های نوین کشف جرم موفق شدند سارقان را شناسایی و با تعقیب و مراقبت شبانه‌روزی طی یک عملیات غافلگیرانه آنان را دستگیر و به همراه اموال مسروقه جهت انجام تحقیقات به پلیس دلالت دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده متهمان به عنوان پارکبان به انجام ۱۵ فقره سرقت از داخل خودرو در شهرستان اعتراف کردند.

الهوردیان با بیان اینکه در این خصوص دو متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، یادآور شد: مردم نقش مهمی در ارتقای امنیت اجتماعی در سطح جامعه دارند و از این رو می‌توانند با هوشیاری کامل در مراقبت از اموال خود مانع سوءاستفاده سارقان شده و با اعلام به موقع این‌گونه سرقت‌ها به پلیس ما را در دستگیری هرچه سریع‌تر سارقان کمک کنند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=52459

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.