3
با حضور معاون اجرایی ارتش؛

پانزدهمین جشنواره جوان سرباز برگزار شد

  • کد خبر : 52434
  • ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
پانزدهمین جشنواره جوان سرباز برگزار شد
پانزدهمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع)، (جوان سرباز) ارتش به میزبانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ عباس فلاح، معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش در پانزدهمین جشنواره جوان سرباز ارتش جمهوری اسلامی ایران که صبح امروز (پنج شنبه) با حضور امیر سرتیپ محمد محمودی معاون اجرایی ارتش، حجت‌الاسلام جلیلی‌صفت جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و جمعی از فرماندهان و مسئولان ارتش در مرکز آموزش پشتیبانی نیروی زمینی ارتش برگزار شد، گفت: جشنواره جوان سرباز ارتش، پیرو منویات فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) و با هدف توجه ویژه به جوانان سرباز برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش با تأکید بر اهمیت خلاقیت و امید در جوانان تصریح کرد: نهادینه‌کردن حس پیروزی و موفقیت در سربازان، از اهداف اصلی ارتش جمهوری اسلامی ایران و در راستای عمل به تدابیر فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) است‌.

وی با اشاره به معرفی الگوهای نامناسب توسط دشمنان اظهار داشت: جوانان و سربازان انقلابی در مقابل هجمه رسانه‌ای، تفرقه‌افکنی و توطئه‌پراکنی دشمنان، فریب نمی‌خورند و با تقویت اعتماد به نفس و خودباوری و توکل بر خداوند، آینده کشور را تضمین می‌کنند.

امیر سرتیپ فلاح تصریح کرد: موضوع اشتغال سربازان طبق رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) در دستور کار ارتش است تا سربازان عزیزمان در دوران سربازی خود بتوانند حداقل یک فن را فرا بگیرند و بتوانند در زندگی‌شان به عنوان یک شغل مورد استفاده قرار بدهند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش بیان داشت: در این جشنواره که در سطح ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود، خیل عظیمی از سربازان در آن شرکت می‌کنند و از میان آنها در حوزه‌های مختلف برترین‌ها انتخاب و تقدیر می‌شوند.

همچنین در این مراسم سرهنگ دوم اصغر علیپور جانشین معاونت نیروی انسانی نیروی زمینی ارتش گفت: جشنواره جوان سرباز ارتش جمهوری اسلامی ایران که مزین به نام حضرت علی اکبر (ع) است هرساله برگزار می‌شود. جشنواره جوان سرباز ارتش جمهوری اسلامی ایران با ایجاد فرصت برای رقابت در بین سربازان وظیفه، فرصتی برای معرفی استعدادها و توانمندی‌های مبتنی بر فرهنگ ایرانی اسلامی است.

در پایان این مراسم از پنج فرمانده نمونه حوزه سربازی و خانواده معزز شهدای سرباز و ۳۶ نفر از کارکنان نمونه وظیفه در ۱۱ محور نیز تجلیل شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=52434

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.