5
هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال؛

تراکتور با این دو بازیکن «دور» گرفت/ شکست ذوب‌آهن با یک «هت‌تریک»

  • کد خبر : 52541
  • ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۷
تراکتور با این دو بازیکن «دور» گرفت/ شکست ذوب‌آهن با یک «هت‌تریک»
دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و تراکتور در هفته هفدهم لیگ برتر با برتری تیم تبریزی به پایان رسید.

به گزارش تبریزمن، روز دوم از هفته هفدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر از ساعت ۱۴ امروز جمعه با دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و تراکتور در ورزشگاه فولادشهر پیگیری شد که طی آن قرمزپوشان تبریزی به برتری ۳ بر یک رسیدند.

در این دیدار که با یک اتفاق و صحنه وحشتناک هم همراه شد، تیم تبریزی موفق شد با سه گل رضا اسدی در دقایقی ۳۰ ، ۵۴ و ۶۳ برابر تنها گل دقیقه ۴۰ سلیمانی به برتری برسد و سه امتیاز ارزشمند بیرون از خانه را از آن خود کند.

در دقایق ابتدایی این دیدار برخورد دو بازیکن روی یک توپ هوایی منجر مصدومیت شدید سیدمحمد حسینی بازیکن تیم تراکتور و امیرحسین صدقی بازیکن تیم ذوب آهن شد که به دلیل وخامت حال هر آنها مخصوصا بازیکن تراکتور سریعا آمبولانس وارد زمین شد.

عوامل پزشکی دو تیم بلافاصله بالای سر این بازیکنان حاضر شدند و حدود ۱۵ دقیقه به بررسی شرایط آنها پرداختند و در شرایطی که دو دستگاه آمبولانس وارد زمین شده بود، در نهایت این بازیکنان به بیمارستان منتقل شدند.

تراکتور با این دو بازیکن «دور» گرفت/ شکست ذوب‌آهن با یک «هت‌تریک»
دو دستگاه آمبولانس بازیکنان مصدوم را به بیمارستان منتقل کردند

در دقیقه ۴۵ این دیدار پوریا پورعلی بازیکن ذوب آهن به دلیل خطای خطرناک و دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا کار ذوب آهن برای نیمه دوم سخت شود. برای نیمه اول این دیدار ۱۰ دقیقه وقت اضافه اعلام شد.

در دقیقه ۵۲ تیم ذوب آهن می توانست بازی را به تساوی بکشاند اما بازیکن این تیم در موقعیتی که دروازه بان هم جا مانده بود فقط یک مدافع درون دروازه ایستاده بود، توپ را به بدن او کوبید.

در ادامه تراکتور بازهم روی تاثیرگذاری دو بازیکن آماده اش یعنی رضا اسدی و ریکاردو آلوز به گل سوم دست پیدا کرد و تلاش تیم ۱۰ نفره ذوب آهن برای رسیدن به گل ثمری نداشت تا تبریزی ها با سه امتیاز شیرین اصفهان را ترک کنند.

تیم فوتبال تراکتور با این پیروزی ۲۶ امتیازی شد و به رده پنجم جدول رده بندی صعود کرد. ذوب آهن هم با ۱۸ امتیاز در رده دهم باقی ماند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=52541

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.