6
شهردار تبریز خبر داد؛

بهره برداری از طرح‌های عمرانی با ۸۷۳ میلیارد تومان هزینه

  • کد خبر : 52647
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۱
بهره برداری از طرح‌های عمرانی با ۸۷۳ میلیارد تومان هزینه
شهردار تبریز از بهره برداری از ۲۳ پروژه عمرانی با هزینه‌ای بالغ بر ۸۷۳ میلیارد تومان همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش تبریزمن، یعقوب هوشیار گفت: با توجه به اینکه این ماه در آستانه مناسبت‌های مبارک از جمله میلاد امام علی (ع) پیروزی انقلاب اسلامی و مبعث حضرت رسول اکرم (ص) قرار داریم شهرداری تبریز پروژه‌هایی را با تلاش شبانه روزی عوامل عمرانی و اجرایی آماده بهره برداری کرده است.

هوشیار تصریح کرد: در بخش پروژه‌های کلان پل‌های روگذر میدان شهید فهمیده شامل پل روگذر پاسداران به ولی‌عصر و پل روگذر باغمیشه به پاسداران، هر کدام با حدود ۴۰۰ متر طول اجرا شده است و تقاطع غیرهمسطح رسالت دیزل آباد نیز یکی دیگر از این پروژه‌ها است که به کارفرمایی شهرداری منطقه ۵ با تلاش شبانه روزی عوامل عمرانی و با رعایت تمامی تمهیدات زمستانی درحال اجرا است و طبق وعده سعی داریم تا ۲۲ بهمن ماه به مرحله بهر برداری برسانیم.

شهردار تبریز با اشاره به دیگر پروژه کلان ترافیکی برای افتتاح در دهه مبارکه فجر گفت: اتصال اتوبان پاسداران به بلوار استاندارد نیز از دیگر پروژه‌های آماده افتتاح در دهه فجر است که با توجه به قرار گرفتن در فصل زمستان و برودت هوا امیدواریم تا وعده مقرر شده که ۲۹ بهمن ماه بوده، این پروژه نیز آماده بهره برداری باشد.

وی در ادامه از بهره برداری دو پروژه ورزشی چمن مصنوعی ایثار و کجوار خبر داد و اظهار کرد: این پروژ ها با رعایت تمام استاندادها جهت رفاه حال شهروندان و اوقات فراغت جوانان آماده بهره برداری جهت تقدیم به شهروندان در دهه مبارکه فجر هستند.

هوشیار از خرید ۷۵ دستگاه اتوبوس با اعتباری بالغ بر ۲۸۸ میلیارد تومان نیز خبر داد و افزود: از دیگر پروژه‌های مهم، اجرای پیاده راه‌ها در راستای انسان محور کردن شهر تبریز و احیای بافت مرکزی شهر است که از جمله این پروژه‌ها پیاده‌راه کوچه ثبت، کوچه کرباسی، دالان میرزارضا، خیابان سجادیه شمالی و … است که در دهه فجر تقدیم شهروندان می‌شود.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های مهم در همین راستا اجرای کفسازی در معابر زیر ۱۶ متر است که به جای آسفالت ریزی مقرر شده کفسازی بتنی در این مسیرها صورت گیرد تا علاوه بر کفسازی، زیبایی‌های بصری نیز در این مسیرها اجرا شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=52647

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.