1
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی:

عده‌ای به دنبال بر هم زدن سیاست خارجی تهران با سایر کشورها هستند

  • کد خبر : 52677
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
عده‌ای به دنبال بر هم زدن سیاست خارجی تهران با سایر کشورها هستند
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: در شرایط فعلی که در خارج از کشور عده‌ای به دنبال بر هم زدن مناسبات سیاست خارجی تهران با سایر کشورها هستند باید کمی با دقت به این موضوع توجه کرد.

به گزارش تبریزمن، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم صبح امروز در یکصد و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره با حادثه حمله مسلحانه یک فرد به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران، تاکید کرد: شفافیت مسئولان کشوری و همچنین صدا و سیما در انعکاس خبر سفارت جمهوری آذربایجان موجب خنثی شدن توطئه دشمنان شد.

وی ضمن محکوم دانستن این حمله اظهار داشت: درحادثه حمله به سفارت جمهوری آذربایجان که در آن یک فرد مسلح به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران حمله کرد و یک دیپلمات آذربایجان را کشت تا آتش یک اختلاف خانوادگی دامان دو کشور را بگیرد اما شفافیت مسئولان کشوری و همچنین صدا و سیما در انعکاس خبر سفارت جمهوری آذربایجان موجب خنثی شدن توطئه‌ِ دشمنان شد.

وی افزود: در شرایط فعلی که در خارج از کشور عده‌ای به دنبال بر هم زدن مناسبات سیاست خارجی تهران با سایر کشورها هستند باید کمی با دقت به این موضوع توجه و رسیدگی کرد و مسئولان در پیگیری این قضیه اهتمام جدی داشته باشند.

آل‌هاشم در ادامه این نشست با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، بر برگزاری مردمی‌تر این آیین‌ها و همچنین اهتمام ادارات و نهادها در تبیین دستاوردهای بیش از چهار دهه انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد.

در یکصد و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی مطالبی پیرامون برگزاری آیین‌های ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی توسط اعضای شورای فرهنگ عمومی استان ارائه شد.

اعطای تقدیرنامه سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران به حجت‌الاسلام و المسلمین آل هاشم و رونمایی از چهار پوستر جشنواره‌های فرهنگی هنری فجر از دیگر برنامه‌های این جلسه بود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=52677

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.