5
رئیس اداره راهداری شهرستان اهر:

۴۰ کیلومتر از راه‌های روستایی اهر آسفالت‌ریزی شد

  • کد خبر : 52668
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵
۴۰ کیلومتر از راه‌های روستایی اهر آسفالت‌ریزی شد
رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان اهر گفت: ۴۰ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان اهر آسفالت‌ریزی شد.

به گزارش تبریزمن، قاسم قمری عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران بابیان اینکه ساخت راه‌های روستایی هم‌زمان با راه‌های اصلی و فرعی در دستور کار این اداره است، افزود: امسال ۳۰۰ میلیارد تومان برای این ۸۵ کیلومتر هزینه شده است.

وی از لکه‌گیری راه‌های اصلی، فرعی و روستایی شهرستان اهر با ۲ هزار تُن آسفالت خبر داد و گفت: به منظور تسهیل تردد روستائیان زحمت‌کش، ۱۱۰ کیلومتر از راه‌های روستایی شن‌ریزی شده و هم‌اکنون ۲۸ کیلومتر از راه‌های روستایی در حال ساخت است. در ۱۰ ماه سال‌جاری، ۸۵ کیلومتر از راه‌های شهرستان آسفالت شده که شامل روکش آسفالت ۴۵ کیلومتر از راه‌های اصلی و آسفالت‌ریزی ۴۰ کیلومتر از راه‌های روستایی است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان اهر با اشاره به این‌که این شهرستان؛ جمهوری آذربایجان، استان اردبیل و شهرستان‌های هوراند، کلیبر و خداآفرین را به مرکز آذربایجان‌شرقی وصل می‌کند تصریح کرد: باز نگهداشتن محورهای مواصلاتی شهرستان اهر از اهمیت بالایی برخوردار بوده و امسال برای تسهیل این امر، راهدارخانه سامبران با ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار تکمیل شد.

قمری ساماندهی نقاط حادثه‌خیز و تسهیل تردد در ورودی شهر اهر از سمت تبریز را گامی مهم برای بهره‌مندی مردم و مسافران از ایمنی تردد دانست و افزود: به همت اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اهر، زیرگذر یک دهنه با اعتباری بالغ‌بر ۳۵ میلیارد تومان در ورودی این شهر ایجاد شده و آماده بهره‌برداری است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=52668

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.