9
پس از جدایی از ایران؛

مقصد کارلوس کی‌روش مشخص شد/ امضای قرارداد تا سال ۲۰۲۶

  • کد خبر : 52716
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
مقصد کارلوس کی‌روش مشخص شد/ امضای قرارداد تا سال ۲۰۲۶
کارلوس کی‌روش پس از جدایی از تیم ملی فوتبال ایران به قطر می‌رود و قرارداد خود را با تیم ملی این کشور که تا جام جهانی ۲۰۲۶ اعتبار دارد، امضا می‌کند.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرنگار مهر، کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران که حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را هم با تیم کشورمان تجربه کرد، امروز با انتشار پیامی در اینستاگرام و توئیتر خود، از ایران خداحافظی کرد. به این ترتیب، پرونده تمدید قرارداد این مربی پرتغالی برای جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا از سوی فدراسیون فوتبال به صورت رسمی بسته شد.

از چند هفته پیش گمانه زنی‌ها درباره مقصد بعدی کی روش و پیشنهاد کشورهایی چون قطر و چین به او بالا گرفت اما به نظر می‌رسد کی روش با فدراسیون قطر برای امضای قراردادی تا سال ۲۰۲۶ به توافق رسیده است.

وب سایت maisfutebol پرتغال خبر داد کی روش امروز وارد قطر می‌شود تا قرارداد چهار ساله خود که تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ اعتبار دارد را با فدراسیون قطر امضا کند.

سایت پرتغالی DN هم با تأیید سفر سرمربی سابق ایران به قطر که امروز انجام می‌شود، نوشت: « کارلوس کی روش سرمربی جدید قطر خواهد بود. همانطور که DN اطلاع پیدا کرد، سرمربی پرتغالی در حال حاضر برای امضای قرارداد با فدراسیون فوتبال قطر و رسمی شدن به عنوان مربی ملی به دوحه سفر می‌کند.»

این رسانه جزئیات توافق کی روش با قطر را هم اینطور شرح داده است: «کی روش پس از حذف ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ وارد رادار قطر شد. او توسط شیخ برای تماشای فینال جام جهانی دعوت شد و از او خواست تا جانشین فلیکس سانچز شود. این مربی بعداً برای مذاکره به دوحه بازگشت و با پیش توافقی که تنها پس از جام خلیج فارس رسمی می‌شد، آنجا را ترک کرد. حالا چند ساعت مانده تا این خبر اعلام شود.»

پیش از این هم «راجر دسا» دستیار کی روش در تیم‌های ملی ایران و مصر فاش کرده بود که این مربی پرتغالی به زودی تیم جدید خود را انتخاب می‌کند و او هم در کادر فنی کی روش حضور خواهد داشت.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=52716

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.