3
تمجید از مربیان ایرانی؛

واکنش «پاکو خمز» به حضورش در تیم ملی فوتبال ایران

  • کد خبر : 52736
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷
واکنش «پاکو خمز» به حضورش در تیم ملی فوتبال ایران
سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: معتقدم مربیانی در ایران هستند که خیلی بیشتر از من زحمت کشیده‌اند و می‌توانند گزینه تیم ملی باشند. ‌

به گزارش تبریزمن، «پاکو خمز» در نشست خبری قبل بازی مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: فولاد تیمی است که مربی خوبی دارد و یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر به شمار می‌رود. آنان در پنجره نقل و انتقالات زمستانی عملکرد خوبی داشتند. بازی سختی داریم و قطعاً هواداران، فوتبال جذابی خواهند دید.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا نقش وینگر در بازی تراکتور کمتر به چشم می‌خورد؟ توضیح داد: من سوال شما را خوب متوجه نشدم. ما با دو وینگر بازی می‌کنیم، عباسی و قنبری وینگرهای ما هستند و در بازی قبلی از هاشم‌نژاد هم استفاده کردیم که از عملکرد این بازیکنان رضایت داریم. هر چیزی که می‌خواهیم را انجام می‌دهند؛ به طوری که گاهی می‌خواهیم عقب برگردند و گاه به محوطه نزدیک شوند.

خمز در خصوص اینکه آیا فردا جنگ در میانه میدان خواهد بود؟ بیان کرد: همواره جنگ در وسط زمین است. می‌خواهیم بازی بیشتر در زمین فولاد در جریان باشد. سبک بازی فولاد به شکلی است که به خوبی در وسط جمع می‌شوند و سپس سریع ضدحمله می‌زنند. می‌خواهیم این فرصت را به آنان ندهیم.

وی با تأکید بر اینکه ایده واضحی از بازی داریم، افزود: ما برای اینکه تیم بزرگی باشیم باید مثل تیم کوچک در زمین بدویم. بازیکنان می‌دانند که باید بیشترین سعی و تلاش را انجام دهند. تیم ما زمانی که توپ را هم از دست می‌دهد، به خوبی پرس کرده و عملکرد مطلوبی در کارهای دفاعی دارد.

سرمربی تراکتور در رابطه با میزان رضایتش از نقل و انتقالات باشگاه، بیان کرد: من شاهد این موضوع بودم که باشگاه نهایت تلاشش را انجام داد و شاید در آن حد موفق نبودیم. ما بازیکن زیادی نداریم؛ اما با وجود تلاش باشگاه، نتوانستیم در سطحی که من می‌خواستم تیم را تقویت کنیم. بازیکنان نخواستند بیایند یا شرایطی پیش آمد که نتوانستیم جذب کنیم. دو بازیکن به تیم اضافه شده است. همه دوست داشتند بازیکنان بیشتری جذب کنند. اگر تعداد بازیکنان زیاد باشد، مربی آرامش بیشتری دارد و می‌تواند از نفرات بیشتری که در مواقع حساس، گره‌گشا هستند، استفاده کند. بازهم تاکید می‌کنم که باشگاه تمامی تلاشش را در این رابطه انجام داد.

وی در رابطه با بازگشت هواداران به ورزشگاه، بیان کرد: من خیلی خوشحالم که فردا تماشاگران‌مان را داریم. فوتبال بدون تماشاگر جذابیت ندارد. امیدوارم از هفته‌های آتی شاهد پُرشدن استادیوم باشیم. فردا بخشی از هواداران می‌آیند و امیدوارم کمک‌مان کنند تا نتیجه مطلوب را کسب کنیم.

خمز در خصوص مصدومان و محرومان تیمش، بیان کرد: محمد عباس‌زاده و سید محمد حسینی در شرایط مسابقه قرار ندارند و بازیکن محروم هم نداریم.

وی در خصوص احتمال جذب بازیکن خارجی، اظهار داشت: اگر بازیکنی باشد که بتواند به تیم کمک کند، بله جذب می‌کنیم. ما فقط یک جای خالی برای جذب بازیکن آزاد داریم و اضافه کردن بازیکن در شرایط کنونی سخت‌تر از زمان نقل و انتقالات است.

خمز در رابطه با وضعیت کاوه رضایی، تأکید کرد: کاوه از تیم رفته و او گذشته تراکتور است.

وی در رابطه با محبوبیتش در بین هواداران تراکتور، گفت: عشق و نفرت در فوتبال به همدیگر نزدیک است و این موضوع بستگی به نتایج دارد. از محبت هواداران خیلی تشکر می‌کنم.

خمز در خصوص اینکه نامش به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی ایران در رسانه‌ها منتشر شده است، گفت: خیلی خوشحالم که علی‌رغم حضور اندک در فوتبال ایران، چنین خبری منتشر شده است. تجربه کافی را دارم که چنین اخباری تمرکزم را بهم نزند و اینکه معتقدم مربیانی در ایران هستند که خیلی بیشتر از من زحمت کشیده‌اند و می‌توانند گزینه تیم ملی باشند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=52736

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.