3
دبیر هیئت دوچرخه‌سواری آذربایجان‌شرقی:

کاندیداهای ریاست فدراسیون دوچرخه سواری سوابق مدیریتی ندارند

  • کد خبر : 52729
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۵
کاندیداهای ریاست فدراسیون دوچرخه سواری سوابق مدیریتی ندارند
دبیر هیئت دوچرخه‌سواری آذربایجان‌شرقی گفت: کاندیداهای ریاست فدراسیون دوچرخه سواری سوابق مدیریتی و تخصص در رشته دوچرخه سواری ندارند.

به گزارش تبریزمن، ناصر هوشیار در گفتگو با خبرنگاران، افزود: بعد از اعلام اسامی نامزدهای ریاست فدراسیون، افسوس خوردم چرا که اسمی از سرپرست فعلی نبود. امروز شاهد عجیب‌ترین اتفاقات در این حوزه هستیم.

دبیر هیأت دوچرخه سواری آذربایجان شرقی در خصوص اعلام اسامی نامزدهای ریاست فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران، عنوان داشت: متأسفانه از پنج کاندیدای تصدی ریاست فدراسیون، هیچ کدام رزومه مدیریت تخصصی دوچرخه‌سواری ندارند و از نظر بنده هیچ کدام در این اوضاع اقتصادی نیز نمی‌توانند فدراسیون را به خوبی مدیریت کنند.

هوشیار اذعان داشت: متأسفانه قوانین عجیب و غریب سابقه مدیریتی باعث شد تا رسول هاشم کندی سرپرست فعلی فدراسیون که به خوبی فدراسیون را مدیریت کرده بود، درخواستش برای کاندیدا شدن رد شود.

وی با بیان اینکه آذربایجان‌شرقی وزنه سنگین فدراسیون است خاطرنشان کرد: برگزاری تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان، تور بین‌المللی (جوانان) مرند-ارس، تور کوهستان سهند (مراغه)، میزبانی المپیاد استعدادهای برتر کشور، برگزاری لیگ دوچرخه‌سواری و چندین رویداد دیگر در سال جاری باعث شده است تا استان ما به گل سرسبد فدراسیون تبدیل شود و اکثر جامعه دوچرخه‌سواری نیز بر این باور است.

هوشیار اظهار کرد: به نظرم جامعه دوچرخه‌سواری نیز بر این باور است که از پنج کاندید اعلام شده برای تصدی ریاست فدراسیون، هیچ کدام سابقه مدیریتی هیئت ورزشی استانی دوچرخه‌سواری را نیز ندارند و برای خود بنده به عنوان عضو جامعه دوچرخه‌سواری که چندین سال سابقه مدیریتی و برگزاری رویدادهای مختلفی دارم، خیلی عجیب و غریب است.

وی یادآور شد: هاشم‌کندی ۱۶ ماه سابقه سرپرستی فدراسیون و بیش از چهار سال سابقه ریاست هیأت آذربایجان‌شرقی را برعهده دارد و بخاطر قانون برگزاری انتخابات فدراسیون‌های ورزشی، از حضور در جمع نامزدها منع شد.

دبیر هیئت دوچرخه سواری آذربایجان شرقی اضافه کرد: بحث صرفاً شخص دکتر هاشم‌کندی نیست اما موضوع این است از بین پنج شخص معرفی شده برای انتخابات، هیچ کدام نمی‌توانند در این دوره به فدراسیون دوچرخه‌سواری کمکی کنند، حتی اگر یک شخصی که می‌توانست پول بسیار خوبی به فدراسیون تزریق کند در این جمع حضور داشت، این انتخابات بسیار منطقی‌تر بود اما افسوس که چنین فردی نیز در بین نامزدها دیده نمی‌شود.

گفتنی است، محمد بابایی، حمیدرضا پارسی منش، محمود ترابی گودرزی، افشین داوری لطف‌آبادی و محمد صانعی پنج نامزد نهایی در انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری هستند که سی‌ام بهمن سال جاری برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=52729

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.