3
سرمربی اسپانیایی تراکتور:

از کیفیت زمین ورزشگاه راضی نیستم/مسئولین همکاری نکردند

  • کد خبر : 52808
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵
از کیفیت زمین ورزشگاه راضی نیستم/مسئولین همکاری نکردند
سرمربی تیم فوتبال تراکتور با انتقاد از کیفیت زمین بازی گفت: اگر به عنوان تیم میزبان می خواهیم از میدان خود بهره ببریم باید مسئولین امر در آماده سازی زمین ورزشگاه همکاری کنند.

به گزارش تبریزمن، پاکو خمز عصر چهارشنبه بعداز پیروزی تیمش برابر فولاد در جمع خبرنگاران با انتقاد از کیفیت زمین ورزشگاه، افزود: متأسفانه شرایط زمین مناسب نبود امروز شاهد چمنی خشک بودیم که مطابق خواسته‌مان آب نداده بودند و اگر به عنوان تیم میزبان نتوانیم از شرایط زمین استفاده کنیم، بهتر است اینجا بازی نکنیم.

سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال تراکتور عنوان کرد: قبول دارم که در نیمه نخست چند فرصت به فولاد هدیه دادیم و نگران تکرار این نوع اشتباهات هستم و نباید به این شکل بازی کنیم ولی به هر حال تیم برتر میدان بودیم و سه امتیاز بازی را کسب کردیم.

وی با بیان اینکه تراکتور تیم برتر زمین بود و موقعیت بیشتری داشت، یادآور شد: تلاشی که بازیکنان انجام می‌دهند برای من مهم است و اگر بازیکنی در زمین تلاش نکند، زود عوض می‌شود.

خمز با اشاره به نوع بازی شاگردانش اضافه کرد: تیمم هم در زمان تصاحب توپ و هم زمانی که توپ را از دست می‌دهد به خوبی پرس کرده و می‌جنگد و به همین دلیل است که به پیروزی می‌رسیم.

وی در خصوص آرش قادری توضیح داد: آرش امروز مصدومیت جزئی داشت و نخواستم با استفاده از وی ریسک کنم و طی روزهای آتی به تمرینات اضافه می‌شود و در بازی بعدی استفاده خواهیم کرد.

سرمربی تراکتور در رابطه با ساعت برگزاری بازی‌های خانگی تراکتور، اذعان داشت: ساعت بازی را من تعیین نمی‌کنم ولی اگر تأخیر یک الی ۲ ساعت با تأخیر از بازی امروز که باعث حضور بیشتر هواداران شود، من هم دوست دارم.

تیم تراکتور با برد یک بر صفر مقابل فولاد ۲۹ امتیازی شده و همچنان در رده پنجم جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جای گرفته است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=52808

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.