6
رئیسی:

۲۲ بهمن نماد و نمودی برای گم نشدن راه است

  • کد خبر : 52972
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
۲۲ بهمن نماد و نمودی برای گم نشدن راه است
رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه ۲۲ بهمن نماد و نمودی برای گم نشدن راه است گفت: گرامیداشت مراسماتی مثل ۲۲ بهمن برای آن است که راه گم نشود و کسی نتواند راه را اشتباهی به مردم نشان دهد.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری فارس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز پنجشنبه در دیدار اعضای «ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی» با تبریک ولادت امام جواد (ع) و نیز ولادت امیرالمومنین علی (ع) و همچنین فرارسیدن دهه مبارک فجر، اقدامات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد مرکزی دهه فجر را از مصادیق جهاد تبیین برشمرد.

رئیس جمهور در این جلسه که با حضور رئیس و مسئولان ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی، رئیس و اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و نیز حضور ویدئوکنفرانسی روسای استانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، تجلیل دقیق را نیازمند تحلیل دقیق دانست و افزود: در قضایای اخیر تحلیل دقیق و جامعی که رهبر معظم انقلاب از علل فتنه‌انگیزی دشمن داشتند، در خنثی‌سازی و مقابله با توطئه دشمن بسیار موثر بود.

رئیسی با اشاره به مانع‌ تراشی‌ها و فشارهای مستمر و پیچیده دشمن، از تلاش دولت مردمی برای پیشرفت کشور و رفع دغدغه‌های مردم گفت و اظهار داشت: دولت از سویی از موضع عزت در مذاکرات برای رفع تحریم‌ها حضور یافت و از سوی دیگر کشور را معطل میل و خواسته دشمن نگذاشت و تلاش کرد در عرصه‌های مختلف اقتصادی گشایش ایجاد کرده و با احیای روابط منطقه‌ای و همسایگی، مناسبات و تجارت خارجی را در راستای خنثی‌سازی تحریم‌ها گسترش دهد.

رئیس جمهور در ادامه با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در جایگاه روشنفکر جامعه، تحولات را دقیق رصد کرده و به موقع درباره خطرات هشدار صادر کرده است، امیدبخشی به جامعه را از دیگر جلوه‌های اقدامات و برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برشمرد و اظهار داشت: برگزاری باشکوه مراسم‌های ملی و انقلابی، در امید آفرینی برای مردم به ویژه نسل جوان و ناامید کردن دشمن موثر است.

رئیسی تلاش‌های شورای هماهنگی انقلاب اسلامی در تبیین دستاوردهای نظام در ضمن برگزاری باشکوه و عظیم مراسم‌های ملی و انقلابی را از جلوه‌های انسجام ملی و باعث تقویت امنیت ملی دانست و خاطرنشان کرد: مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف و از جمله مراسم ۱۳ آبان امسال که متفاوت از همه ۱۳ آبان‌های گذشته بود، نشان دادند که هر جا احساس کنند انقلاب و نظام در معرض تهدید است، در دفاع از انقلاب و نظام پیشتاز هستند.

رئیسی در پایان وظیفه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را تذکر ایام مهم و نماد و نمودی برای گم نکردن راه توصیف و تصریح کرد: گرامیداشت مراسماتی مثل ۲۲ بهمن برای آن است که راه گم نشود و کسی نتواند راه را اشتباهی به مردم نشان دهد.

سید نظام‌الدین موسوی، رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی و نیز حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌‌پور، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز در ابتدای این جلسه گزارشی از برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام شده برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ارائه دادند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=52972

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.