6

اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه ایران/ فهرست افراد و شرکت ها

  • کد خبر : 52996
  • ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۵
اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه ایران/ فهرست افراد و شرکت ها
خزانه داری آمریکا با انتشار بیانیه ای از اعمال دور جدیدی از تحریم ها علیه ایران خبر داده است.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری مهر، وب سایت وزارت خزانه داری آمریکا با انتشار بیانیه‌ای از اعمال دور جدیدی از تحریم‌ها علیه ایران خبر داده است.

در این ارتباط ادعا شده است که این تحریم‌ها علیه افراد و نهادهای ایرانی و مرتبط با عدم اشاعه سلاح و همچنین برنامه مقابله با تروریسم صورت گرفته است.

وزارت خزانه داری آمریکا با انتشار نام و نام خانوادگی، شماره ملی، جنسیت، شهر محل تولد، افراد مشمول تحریم را کسانی عنوان کرده با شرکت پراور پارس فعال در حوزه صنایع هوایی، پهپادی و پروازی مرتبط بوده اند.

در بیانیه وزارت خزانه داری آمریکا نام افراد تحت تحریم شامل محسن اسدی، محمد رضا محمدی، موسی محمدصادق حیدری، ابوالفضل ناظری، ابوالفضل صالح نژاد، حسین شمس آبادی، ابوالقاسم والاگوهر عنوان شده است.

براساس این بیانیه همچنین کشتی‌های IRIS DENA با نام مستعار دنا DENA به عنوان ناوچه با پرچم ایران، IRIS MAKRAN با نام مستعار آی آر آی ان اس مکران IRINS MAKRAN با پرچم ایران تحت تحریم قرار گرفته اند.

همچنین سردار علی رضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این بیانیه مشمول تحریم‌های ثانویه وزارت خزانه داری عنوان شده است.

اعلام تحریم‌های آمریکا علیه ایران موضوع جدیدی نیست و به طور متوسط در هر ماه وزارت خزانه داری آمریکا با انتشار فهرستی از افراد و نهادهای ایرانی و یا مرتبط با ایران مدعی اعمال تحریم علیه ایران می‌شود. این در حالی است که بسیاری از مقامات دولت آمریکا به شکست سیاست فشار حداکثری همراه با تحریم که در دوره ترامپ علیه ایران بکار گرفته شد، اذعان دارند، اما با وجود به اعتراف به این سیاست شکست خورده، همچنان از اعمال تحریم‌های پی در پی علیه ایران خبر می‌دهند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=52996

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.