7
رئیسی:

روند بازسازی مناطق آسیب‌دیده در زلزله در سریع‌ترین زمان آغاز شود

  • کد خبر : 53028
  • ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶
روند بازسازی مناطق آسیب‌دیده در زلزله در سریع‌ترین زمان آغاز شود
رئیس‌جمهور در گفتگوی تلفنی با استاندار آذربایجان غربی با اشاره به شدت برودت هوا در منطقه دستور داد برنامه‌ریزی‌های لازم برای افزایش کمپ‌های اسکان موقت و تأمین مایحتاج مردم انجام و روند بازسازی مناطق آسیب‌دیده در سریع‌ترین زمان آغاز شود.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری فارس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در سومین پیگیری وضع زلزله‌زدگان زمین لرزه اخیر خوی، صبح امروز جمعه در گفتگوی تلفنی با استاندار آذربایجان غربی بر ضرورت تسریع در تأمین سرپناه و اسکان مناسب زلزله‌زدگان شهرستان خوی تاکید کرد.

رئیس‌جمهور در این گفتگوی تلفنی با اشاره به شدت برودت هوا در منطقه دستور داد برنامه‌ریزی‌های لازم برای افزایش کمپ‌های اسکان موقت و تأمین مایحتاج مردم انجام و روند بازسازی مناطق آسیب‌دیده در سریع‌ترین زمان آغاز شود.

استاندار آذربایجان‌غربی نیز در این تماس تلفنی با قدردانی از پیگیری‌های مداوم رئیس جمهور، با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت امدادرسانی و اسکان اضطراری زلزله‌زدگان اظهار داشت: ۶۰ اردوگاه اسکان موقت در شهرستان خوی ایجاد شده و برای تجمیع در روند ارائه خدمات به زلزله‌زدگان تعداد این کمپ‌ها تا یکصد اردوگاه افزایش خواهد یافت.

محمدصادق معتمدیان همچنین تصریح کرد: وضعیت و میزان آسیب‌دیدگی حدود ۱۲ هزار واحد مسکونی در مناطق شهری و روستایی ارزیابی شده و تاکنون بیش از ۲۵ هزار دستگاه چادر نیز به صورت انفرادی توزیع شده است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=53028

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.