4
رئیس جمهور:

تحویل واحدهای مسکونی به صورت شبانه روزی ادامه دارد

  • کد خبر : 53100
  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
تحویل واحدهای مسکونی به صورت شبانه روزی ادامه دارد
رئیس جمهور با اشاره به اینکه تحویل ۱۰هزار واحدمسکونی به مردم مقدمه ای برای تکمیل واحدهای باقی مانده است گفت: مردم بدانند که کار تحویل واحدهای مسکونی به صورت شبانه روزی ادامه دارد.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ظهر شنبه و همزمان با میلاد امیرالمومنین در آئین افتتاح و تحویل واحدهای مسکونی شهر پرند به مردم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز حدود ۷ هزار مسکن مهر به مردم در شهر پرند و سه هزار واحد در سراسر کشور تحویل داده شد.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه تحویل ۱۰ هزار واحد مسکونی به مردم مقدمه‌ای برای تکمیل واحدهای باقی مانده است گفت: مردم بدانند که کار تحویل واحدهای مسکونی به صورت شبانه روزی ادامه دارد.

رئیسی در ادامه در خصوص زمان واگذاری واحدهای مسکونی به مردم عنوان داشت: افراد پول واریز کردند و ۱۰ تا ۱۵ سال گذشته تا صاحب خانه بشوند که باید زودتر این کار انجام شود.

وی عنوان داشت: ساخت مسجد، حسینیه، پارک و مدرسه در کنار ساخت مسکن هنگام تحویل مسکن‌ها کار بزرگی است که در حال انجام است و امیدواریم بقیه واحدها نیز به زودی تحویل شود.

بر اساس این گزارش امروز شنبه ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۱ و همزمان با ولادت حضرت علی (ع) و ایام الله دهه فجر ۶۸۳۸ هزار واحد مسکونی با حضور رئیس‌جمهور در شهر پرند تحویل خریداران شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=53100

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.