7
کشتی رنکینگ کرواسی؛

سه مدال طلا، نقره و برنز به فرنگی‌کاران ایران رسید

  • کد خبر : 52993
  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰:۳۰
سه مدال طلا، نقره و برنز به فرنگی‌کاران ایران رسید
روز نخست رقابت های بین المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی در حالی به پایان رسید که نمایندگان ایران به یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز رسیدند.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری مهر، مسابقات مقدماتی دو وزن نخست رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی جام اوپن زاگرب روز جمعه در شهر زاگرب کرواسی برگزار شد که در پایان نمایندگان کشورمان صاحب یک مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز شدند.

در پایان این رقابت‌ها محمدعلی گرایی در وزن ۷۷ کیلوگرم به مدال طلا، ناصر علیزاده در وزن ۸۷ کیلوگرم به مدال نقره و امین کاویانی نژاد در وزن ۷۷ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند. حمیدرضا بادکان نیز با شکست در گروه بازنده‌ها از دور رقابت‌ها کنار رفت.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۷۷ کیلوگرم امین کاویانی نژاد در دور نخست سانان سلیمان اف دارنده مدال نقره جهان از آذربایجان را شکست داد وی در دور بعد اولیور کروگر از دانمارک را با نتیجه ۹ بر صفر شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه ۲ بر ۱ و ضربه فنی ریکاردو آبرسیا از ایتالیا را مغلوب کرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. کاویانی نژاد در این مرحله با نتیجه ۴ بر ۱ مغلوب الکساندرین گوتو دارنده مدال نقره زیر ۲۳ سال جهان از مولداوی شد و با توجه به حضور این حریف در دیدار فینال به گروه بازنده‌ها رفت. وی در این گروه با نتیجه ۱ بر ۱ از سد میکو پیتر از فنلاند گذشت و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر آنتونیو کامنیاسویچ از کشور کرواسی را مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد. محمدعلی گرایی که در آن‌سوی جدول قرار دارد پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۵ خوآن آک از نروژ را مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل آیک مناتساکانیان دارنده مدال برنز جهان از بلغارستان با نتیجه ۷ بر صفر (سه اخطاره) به پیروزی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. گرایی در این مرحله مقابل پر کور از نروژ با نتیجه ۱۱ بر صفر به برتری دست یافت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۳ بر ۱ جانی بور از فرانسه را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. گرایی در این دیدار با نتیجه ۲ بر ۲ از سد الکساندرین گوتو دارنده مدال نقره زیر ۲۳ سال جهان از مولداوی گذشت و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۸۷ کیلوگرم حمیدرضا بادکان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۱ سو ساکابه از ژاپن را مغلوب کرد. وی در دور بعد در مصاف با استفان تاکاچ دارنده مدال طلای زیر ۲۳ سال جهان از مجارستان با نتیجه ۲ بر ۱ مغلوب شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال به گروه بازنده‌ها رفت. وی در این گروه مقابل تورپال بیسلطانوف دارنده مدال نقره جهان از دانمارک با نتیجه ۱۱ بر صفر مغلوب شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. ناصر علیزاده که در آن‌سوی جدول قرار دارد، پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۴ بر صفر مایمایتی کایسایر از چین را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد با نتیجه ۱ بر ۱ سیمون سیمونوویچ از لهستان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. علیزاده در این مرحله با نتیجه ۷ بر ۲ از سد ایوان هوکلک از کرواسی گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۵ بر صفر مقابل جالگاسبای بردیموراتوف دارنده مدال نقره جهان از ازبکستان با نتیجه ۵ بر صفر به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. علیزاده در دیدار پایانی با نتیجه ۴ بر ۱ مغلوب استفان تاکاچ دارنده مدال طلای زیر ۲۳ سال جهان از مجارستان شد و به مدال نقره رسید.

رده بندی نفرات برتر دو وزن نخست به شرح زیر است:
۷۷ کیلوگرم: ۱- محمدعلی گرایی (ایران) ۲- الکساندرین گوتو (مولداوی) ۳- امین کاویانی نژاد (ایران) و آیک مناتساکانیان (بلغارستان)
۸۷ کیلوگرم: ۱- استفان تاکاچ (مجارستان) ۲- ناصر علیزاده (ایران) ۳- تورپال بیسلطانوف (دانمارک) و ایوان هوکلک (کرواسی) … ۱۶- حمیدرضا بادکان (ایران)

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=52993

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.