2

راهپیمایی ۲۲ بهمن مظهر اتحاد ملی است

  • کد خبر : 53656
  • ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
راهپیمایی ۲۲ بهمن مظهر اتحاد ملی است
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رییس ستاد گرامیداشت دهه فجر آذربایجان شرقی راهپیمایی ۲۲ بهمن را مظهر اتحاد ملی دانست و ادامه داد: با توجه به تلاش دشمنان برای انحراف افکار عمومی و فاصله انداختن مردم با نظام و انقلاب، حضور باشکوه مردم و خلق حماسه ای دیگر موجب ناامیدی دشمنان خواهد شد.

به گزارش تبریزمن، حجت الاسلام میکائیل اسکندری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: تمهیدات و برنامه ریزی های لازم و کافی برای حضور حداکثری مردم در راهپیمایی امروز در تمام شهرها، بخش ها و روستاهای آذربایجان شرقی به انجام رسیده است و تمام دستگاه ها و ارگان های استان با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این زمینه فعال تر از سال های گذشته وارد میدان شده اند.

حجت الاسلام اسکندری یکی از برنامه های مصوب ستاد دهه فجر استان را راهپیمایی به صورت خانوادگی برخلاف سال های قبل دانست و ادامه داد: بر همین اساس انتظار می رود مردم مومن، متعهد و انقلابی آذربایجان شرقی همراه با اعضای خانواده خود در این جشن بزرگ ملی و میهنی حضور داشته باشند.

وی ایجاد غرفه های نمایشگاهی برای هر یک از دستگاه های اجرایی استان را یکی از برنامه های اصلی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در تبریز برشمرد و با تاکید بر اینکه در این زمینه روسا و مدیران باید در این محل ها برای پاسخگویی به مردم حاضر شوند، اضافه کرد: قرار است نمایشگاهی از دستاوردهای دستگاه های اجرایی در این غرفه ها برپا شود.

حجت الاسلام اسکندری با اعلام اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن در تبریز از ساعت ۱۰ امروز از مسیرهای ۹ گانه اصلی و فرعی مساجد و محلات به طرف میدان نماز آغاز می شود، اضافه کرد: اجتماع اصلی مردم انقلابی تبریز راس ساعت ۱۱ با سخنرانی محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی شروع و با قرائت قطعنامه به پایان می رسد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=53656

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.