5

امیر آشتیانی: ۵۰۰ هزار واحد مسکونی طی ۴ سال تحویل نیروهای مسلح خواهد شد

  • کد خبر : 54319
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
امیر آشتیانی: ۵۰۰ هزار واحد مسکونی طی ۴ سال تحویل نیروهای مسلح خواهد شد
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه وزارت دفاع آماده انتقال دانش و تجهیزات صنعتی‌سازی مسکن به استان‌ها است، گفت: تلاش می‌کنیم تا با بهره‌گیری از صنعتی سازی ساختمان ۵۰۰ هزار واحد مسکونی را طی ۴ سال تحویل نیروهای مسلح دهیم.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری فارس،  امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز در جریان افتتاح و تحویل دهی ۱۳ هزار واحد مسکونی به کارکنان نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران اظهارداشت: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بحث صنعتی‌سازی مسکن را طی یک فرایند پنج ساله پیگیری کرده و به حمدالله ما امروز صاحب این فناوری هستیم و توانستیم یک آپارتمان ۱۲ طبقه را در طول شش ماه بسازیم.

وی افزود: این ساخت و سازهای صنعتی به گونه‌ای است که طی این فرآیند هم سرعت کار افزایش یافته و هم استحکامی که یک ساختمان باید در برابر  زلزله داشته باشد را دارا است.

امیر آشتیانی تصریح کرد: وزارت دفاع این مسیر را آغاز کرده و تاکنون قراردادهای متعددی را در این راستا با بخش‌های مختلف نیروهای مسلح به امضا رسانده‌ است. متولی قرارگاه مسکن در نیروهای مسلح، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است و ما کار صنعتی سازی ساختمان را به صورت سازماندهی شده در این عرصه انجام داده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: وزارت دفاع همچنین در راستای تداوم این روند مطلوب مذاکراتی را با وزارت‌ راه و شهرسازی داشته است تا در پرتو آن بتواند صنعتی‌سازی حوزه مسکن را به عنوان یک ابرپروژه به دیگر استان‌ها انتقال دهد که ان‌شاءالله بتوانیم این تسهیلات را وارد استان‌ها کنیم و آن ۵۰۰ هزار واحد مسکونی را در مدت زمان ۴ ساله به پایان برسانیم.

وزیر دفاع ادامه داد: خوشبختانه این صنعت امروز در کشور بومی سازی شده و سایر بخش ها می توانند از این صنعت بومی استفاده کنند. ما آمادگی انتقال دانش و تجهیزات صنعتی سازی ساختمان را به سایر بخش‌های کشور داریم و امیدواریم این کار در وسعت قابل توجهی در سرتاسر کشور به نحو مطلوبی انجام گیرد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=54319

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.