5

لوازم سرمایشی و گرمایشی گران شد/ قیمت لوازم خانگی به قبل بازنگشت

  • کد خبر : 54358
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱
لوازم سرمایشی و گرمایشی گران شد/ قیمت لوازم خانگی به قبل بازنگشت
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت: علاوه بر اینکه قیمت لوازم خانگی به قیمت های قبلی بازنگشت، محصولات سرمایشی و گرمایشی نیز طی ۱۰ روز گذشته ۱۵ درصد گران شدند.

به گزارش تبریزمن، اکبر پازوکی در گفت و گو با خبرنگاران، در مورد وضعیت بازار لوازم خانگی اظهار کرد: وزارت صمت هنوز مجوزی برای تغییر قیمت لوازم خانگی نداده است و همان افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی قیمت محصولات لوازم خانگی که بدون مجوز اعمال شده بود، به قوت خود باقی مانده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران افزود: اگرچه وزارت صمت و سازمان حمایت تاکید بر بازگشت قیمت‌ها به قیمت‌های قبلی دارند اما قیمت‌ها برنگشته است و محصولات لوازم خانگی با همان قیمت‌ها به فروش می‌رسد.

وی گفت: همچنین طی ۱۰ روز گذشته نیز شرکت‌های سرمایشی و گرمایشی که تولیدکننده پکیج، آب گرم کن و… هستند بدون حساب و کتاب ۱۵ درصد افزایش قیمت داده‌اند.

پازوکی تاکید کرد: اگرچه در انتهای سال قرار داریم اما اوضاع بازار خوب نیست و تقاضای خاصی در بازار نداریم.

تخصیص ارز به تولید مشکل شد

پازوکی در مورد تأثیر افزایش قیمت دلار بر بازار نیز گفت: محصولات خارجی قاچاق است و دلار روی آن بخش اثر می‌گذارد؛ ما فروشنده اجناس ایرانی هستیم اما نکته این است که تولیدکننده ایرانی می‌گوید به سختی به دلار نیمایی دسترسی دارد.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران تاکید کرد: آنطور که تولیدکنندگان لوازم خانگی می‌گویند، تخصیص ارز برای تولیدکنندگان مشکل شده است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=54358

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.