3
شهردار تبریز:

شهرک خاوران از ایجاد بافت حاشیه در جنوب تبریز جلوگیری کرد

  • کد خبر : 54580
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۵
شهرک خاوران از ایجاد بافت حاشیه در جنوب تبریز جلوگیری کرد
شهردار تبریز با تاکید بر جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در این شهر، گفت: شکل‌گیری شهرک خاوران از ایجاد بافت حاشیه و ساخت و ساز غیرمجاز در جنوب شهر جلوگیری کرد.

به گزارش تبریزمن، یعقوب هوشیار در جلسه بررسی بودجه شهرداری تبریز در صحن علنی شورای اسلامی این شهر، افزود: خاوران به مساحت ۸۲۰ هکتار یک شهرک مسکونی در حال ساخت واقع در حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۹ این شهر بوده و از شمال به جاده باسمنج، از جنوب به بزرگراه تبریز- تهران، از شرق جاده زرنق و از غرب آزادراه کسایی و پیامبر اعظم متصل می‌شود.

وی اظهار کرد: جمعیت‌پذیری منطقه ۹ شهرداری تبریز پایین بوده اما پیش‌بینی می‌شود با توجه به طرح‌های اجرا شده در این منطقه، در سه سال آینده جمعیت این منطقه ۵۰ هزار نفر افزایش یابد.

شهردار تبریز با بیان اینکه وجود مرکز همایش‌های بین‌المللی خاوران و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در این مرکز موجب توجه شهروندان به خاوران شده است، گفت: احداث مجموعه فرهنگی مذهبی با چند کاربری مختلف در خاوران می‌تواند جمعیت‌پذیری در این منطقه را افزایش دهد.

هوشیار، با اشاره به اینکه مشکلات فاز ۱ شهرک خاوران برطرف شده و شهرداری پیگیر حل مشکلات فاز ۲ این شهرک است، ادامه داد: در این خصوص جلسات مختلفی در وزارت کشور برگزار شده که امید است با همراهی اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران استانی این مشکلات چندین ساله برطرف شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=54580

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.