4
مردانی:

پیاده‌سازی منویات رهبر انقلاب بسیاری از مشکلات را حل می‌کند

  • کد خبر : 54518
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲
پیاده‌سازی منویات رهبر انقلاب بسیاری از مشکلات را حل می‌کند
رئیس سازمان بسیج اساتید کشور با اشاره به هدایت‌های رهبر انقلاب در پیشرفت‌های علم و فناوری کشور گفت: پیاده‌سازی منویات رهبر انقلاب بسیاری از مشکلات را حل می‌کند.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری فارس، محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور امروز (دوشنبه ۸ اسفند) در همایش تبیین اندیشه‌های دفاعی امام خامنه‌ای با تشکر از دانشجویان و اساتید صاحب قلم در خلق آثار علمی و پژوهشی در این همایش گفت: این همایش حرکت ارزشمند علمی و خوبی را در دانشگاه‌ها شکل داده است و امیدواریم از این دستاوردهای علمی در چارچوب منظومه دفاعی از نگاه مقام معظم رهبری استفاده شود و این اندیشه ارزشمند در تصمیمات آتی کشور در حوزه‌های حکمرانی، امنیتی، دفاعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی مورد استفاده و بهره‌برداری قرار گیرد.

وی با اشاره به نگاه رهبران جهان، صاحبان اندیشه و نظریه‌پردازان به اندیشه‌های مقام معظم رهبری گفت: پیاده‌سازی این اندیشه‌ها مربوط به چهار دهه گذشته از زمان جنگ تحمیلی است که رهبر انقلاب نماینده امام (ره) در شورای دفاعی آن زمان بودند که دوره ای بسیار نورانی و ارزشمند برای فرهیختگانی است که می‌توانند نسبت به آن آگاهی کسب کنند.

 مردانی افزود: پیشرفت های علمی کشور در حوزه علم و فناوری یقینا مرهون و مدیون هدایت ها و منویات مقام معظم رهبری است که یقینا باید پشت صحنه این حرکت‌ها و اثرگذاری هدایت‌های رهبر انقلاب در این موضوع برای مردم بیان شود. رهبر معظم انقلاب در دست یابی لحظه به لحظه به فناوری‌ها و دستاوردهای دفاعی حضور مستمر و پیگیر داشتند و پیشنهادهای علمی در حوزه دفاع تنها بخشی از هدایت‌ها و حمایت‌های رهبر انقلاب است.

وی با اشاره به مواضع دقیق و دیپلماتیک در سیاست خارجی اظهار داشت: رهبر انقلاب در مواجهه با تهاجم فرهنگی موضوع  «من انقلابی‌ام و دیپلمات نیستم» را مطرح کردند و ایکاش در طول چهار دهه گذشته مسئولان نظام در حکمرانی توجه بیشتری به منویات رهبر انقلاب داشتند که اگر این فرامین به خوبی پیاده می‌شد بسیاری از مشکلات امروز را نداشتیم.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر انقلاب یادآور شد: عناوینی مانند تولید ملی و موضوعات دانش بنیان همگی از توجه به موضوع اقتصاد در اندیشه رهبر انقلاب نشات می‌گیرند. بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با هفت مولفه حکمرانی در تمدن سازی نوین اسلامی از دیگر اندیشه‌های رهبر انقلاب است که جهان را برای تحقق حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) آماده می‌کند که لازم است اساتید و دانشگاهیان به این بیانیه توجه بیشتری داشته باشند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=54518

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.