5
اسماعیلی در حاشیه جلسه هیئت دولت:

ثبت نام حج آغاز شده است

  • کد خبر : 54769
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷
ثبت نام حج آغاز شده است
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ثبت نام حج آغاز شده و دولت حمایت خوبی از حج انجام داده و مصوبه خوبی داشتیم. ان شاءالله زائرین عتبات با دغدغه کمتری در این دوران حضور پیدا خواهند کرد.

به گزارش تبریزمن، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جشنوار های امسال کاملاً مردمی بود. جشنواره‌های فجر مهمترین جشنواره‌های هنری در سراسر دنیا هستند که این قدر با حضور نزدیک مردم انجام می‌شود. حضور مردم در تهران و شهرستان‌ها بسیار خوب بود.

وی عنوان کرد: عدالت فرهنگی دولت به تمام معنا خود را نشان داد و در تمام نقاط کشور اینها به نمایش در آمدند. در فیلم جشنواره فجر تلاش کردیم در تمام نقاط کشور محلی برای دیده شدن وجود داشته باشد. نکته دیگر حضور هنرمندان بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: این دوره ویژه بود و از همه هنرمندان عزیز تشکر می‌کنم که با همه گرایش‌ها پررنگ در صحنه حاضر شدند. برای ما مهم است کسانی که در روزهای سخت و دشوار کشور مورد عنایت خدا باشند و ما در دولت رفتارهای خود را با این رویکرد و کنش تنظیم خواهیم کرد.

اسماعیلی بیان کرد: ثبت نام حج آغاز شده و دولت حمایت خوبی از حج انجام داده و مصوبه خوبی داشتیم. ان شاءالله زائرین عتبات با دغدغه کمتری در این دوران حضور پیدا خواهند کرد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=54769

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.