4
مدیرکل راه آهن منطقه آذربایجان:

جابجایی مسافر از طریق ناوگان ریلی آذربایجان ۷۵ درصد افزایش یافت

  • کد خبر : 54784
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۲
جابجایی مسافر از طریق ناوگان ریلی آذربایجان ۷۵ درصد افزایش یافت
مدیرکل راه آهن منطقه آذربایجان گفت: میزان جابجایی مسافر از طریق ناوگان ریلی این منطقه در سال جاری ۷۵ درصد افزایش یافت.

به گزارش تبریزمن، محمدرضا قربانی، روز چهار شنبه در گفت و گوبا خبرنگاران افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان اسفند سال جاری از طریق ناوگان ریلی منطقه آذربایجان ۲ میلیون و ۵۶ هزار و ۶۶۲ مسافر جابجا شده اند در حالی که تعداد مسافر جابجا شده در مدت مشابه سال گذشته یک میلیون و ۱۷۵ هزار و ۹۰۶ نفر بود.

وی اظهار کرد: این تعداد مسافر جابجا شده از طریق ناوگان ریلی این منطقه شامل یک میلیون و ۶۱۳ هزار و ۹۱۱ مسافر بین شهری و ۴۴۲ هزار ۷۵۱ مسافر حومه‌ای است.

مدیرکل راه آهن منطقه آذربایجان گفت: میزان افزایش تعداد مسافران بین شهری و حومه‌ای جابجا شده در سال جاری از طریق ناوگان ریلی منطقه آذربایجان نسبت مدت مشابه سال قبل به ترتیب نیم و ۳.۵ برابر شده است که این میزان افزایش جابجایی مسافر در نوع خود چشمگیر و بی سابقه است.

قربانی، همچنین با اشاره به آغاز پیش فروش قطارهای نوروزی از روز شنبه ۱۳ اسفند سال جاری، ادامه داد: پیش فروش بلیط‌های نوروزی برای کل مسیرها غیر از مسیر مشهد مقدس از ساعت هشت صبح به صورت (حضوری) و از ساعت ۱۴ در این مسیرها بصورت غیرحضوری انجام می‌شود.

وی یادآور شد: از روز یکشنبه ۱۴ اسفند نیز پیش فروش مسیرهای منتهی به مشهد غیر از مسیر تهران – مشهد و بالعکس از ساعت هشت صبح به صورت (حضوری) و از ساعت ۱۴ در این مسیرها بصورتغیرحضوری آغاز می‌شود.

قربانی، ادامه داد: از روز دوشنبه ۱۵ اسفند نیز بلیت قطارهای نوروزی مسیر تهران – مشهد و بالعکس از ساعت هشت صبح به صورت حضوری و از ساعت ۱۴ در این مسیرها بصورت غیرحضوری عرضه خواهد شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=54784

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.