4
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز:

۲۰۰ دستگاه تاکسی به ناوگان تاکسیرانی تبریز اضافه شد

  • کد خبر : 54781
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴
۲۰۰ دستگاه تاکسی به ناوگان تاکسیرانی تبریز اضافه شد
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز گفت: در راستای نوسازی ناوگان تاکسیرانی این شهر ۲۰۰ دستگاه تاکسی جدید در یک ماه گذشته به رانندگان تحویل شده است.

به گزارش تبریزمن، رحیم قاصدی در جمع اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به اعطای تسهیلات برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی این شهر، افزود: هم اکنون تاکسی‌های جدید در سطح شهر فعال بوده و به شهروندان خدمات ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه نوسازی ناوگان تاکسیرانی تبریز از دی ماه سال جاری آغاز شده است، اظهار کرد: تا کنون یک هزار و ۷۸۳ نفر در این طرح ثبت نام کرده اند و برای یک هزار و ۱۰۰ نفر نیز پیش‌فاکتور صادر شده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز با اشاره به اینکه برای ۶۳۵ راننده از بانک مهر تسهیلات اخذ شده است، گفت: تاکسی‌های شهری در ۱۱۷ مسیر ساماندهی شده و ۳۹۱ ایستگاه تاکسی در شهر فعال است.

قاصدی، ادامه داد: روزانه ۱۰ هزار و ۸۳۳ تاکسی در سطح تبریز فعال بوده و روزانه یک میلیون سفر توسط تاکسی‌ها انجام می‌شود به طوری که ۳۳ درصد سهم جابجایی مسافر در سطح شهر مختص تاکسی‌ها است.

وی بودجه سال ۱۴۰۱ سازمان تاکسیرانی را ۱۶ میلیارد تومان اعلام کرد و یادآور شد: ۸۰ درصد هزینه‌های جاری و عمرانی بودجه سال جاری این سازمان در ۱۱ ماه امسال تحقق یافته است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز با اشاره به اختصاص یک میلیارد تومان از بودجه عمرانی این سازمان به معاینه فنی رایگان خودروها، گفت: بودجه سال آینده این سازمان با رشد ۱.۵ برابری نسبت به سال جاری به ۴۰ میلیارد تومان رسیده است.

قاصدی، ساماندهی جایگاه‌های تحت اختیار، هوشمندسازی تاکسیرانی، ساماندهی معاینه فنی خودرو، ساماندهی ایستگاه‌های تاکسی، تهیه تابلو، اجرای تقویم جامع فرهنگی و برگزاری مسابقات رالی تاکسی را از جمله برنامه‌های این سازمان در سال آینده اعلام کرد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=54781

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.