11

خداحافظی با هنرمندی آرام، نجیب و شریف / حسام محمودی در خانه‌ابدی آرام گرفت

  • کد خبر : 56059
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷
خداحافظی با هنرمندی آرام، نجیب و شریف / حسام محمودی در خانه‌ابدی آرام گرفت
پیکر حسام محمودی بازیگر جوان سینما و تلویزیون صبح جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه در میان حزن و اندوه حاضران در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شد.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری تسنیم، صبح امروز پیکر حسام محمودی ۳۷ ساله که شامگاه ۱۲ اردیبهشت ماه براثر ایست قلبی در منزلش از دنیا رفته بود، در میان جمعی از هنرمندان، علاقمندان به هنر و خانواده او تشییع و درقطعه هنرمندان بهشت‌زهرا به خاک سپرده شد.

در این مراسم قطعه «خداحافظ ای داغ دل بر نشسته » و چند قطعه دیگر با حال و هوای خاکسپاری، پیش از آغاز مراسم پخش شد و پس از آن  شهره سلطانی روی صحنه حاضر شد و به روزهایی اشاره کرد که با حسام محمودی در سریال «لحظه گرگ و میش» همبازی بود؛ او گفت: چه بگویم از خوبی و از شرافت و از مهربانی‌هایش چه بگویم؟!

در ادامه مراسم که علیرضا کمالی پشت میکروفن حاضر شد به دلیل ناراحتی و گریه نتوانسته چیزی درباره همکارش بگوید و  و تریبون در اختیار نوید محمودی قرار گرفت، تهیه‌کننده‌ای که با حسام محمودی سریال دلدار را کار کرده بود.

وی افزود: دو شب پیش داشتم فکر می‌کردم، ما موجودات تنهایی هستیم که همه از ما توقع دارند. نمی دانید شادی و غم شما چه بلایی سرمان می‌آورد و اینکه ما شما را راضی نگه داریم. ما هر کدام از عزیزان‌مان را از دست می‌دهیم، یک تکیه از وجودمان از دست می‌رود.

این هنرمند  با این جمله صحبت هایش را به پایان رساند: مراقب ما باشید! ما خیلی موجودات تنهایی هستیم که می‌خواهیم شما را راضی نگه داریم.

در ادامه مراسم پدر ‌و همسر حسام محمودی با وجود درخواست مجری برنامه نتوانستند به دلیل شرایط روحی نامناسب روی صحنه برای سخنرانی حاضر شوند و به دلیل ازدحام جمعیت در مراسم خاکسپاری حسام محمودی عاملی شد تا دیگر هنرمندان نتوانند از خاطراتشان با او مطرح کنند و نهایتاً پس از خواندن نماز بر پیکر حسام محمودی، مراسم خاکسپاری پیکر او انجام شد تا برای همیشه در خانه ابدی خود آرام گیرد.

در این مراسم هنرمندانی چون مازیار میری ، علیرضا کمالی، همایون اسعدیان، شهره سلطانی، هادی حجازی فر، فرید سجادی حسینی و…. حضور داشتند.

محمودی که این روزها فیلم سینمایی «غریب» را روی پرده سینماها دارد، نخستین بار با سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» مازیار میری بازیگری را شروع کرد و با مجموعه «گرگ و میش» همایون اسعدیان به شهرت رسید و  فیلم «عطرآلود» هادی مقدم‌دوست در کنار فیلم «غریب» از آخرین آثار این بازیگر در جشنواره فجر سال گذشته بودند.

همچنین «رمانتیسم عماد و طوبا»، «آستیگمات»، «سد معبر»، «مرگ ماهی»، «امروز»، «حق سکوت»، «مردن به وقت شهریور»، «شب بیرون» و «خسته نباشید!» از دیگر فیلم‌های سینمایی این بازیگر بودند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=56059

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.