3
هفته بیست‌وهشتم لیگ‌برتر فوتبال

پیروزی دراماتیک تراکتور در قلب کویر

  • کد خبر : 56094
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲
پیروزی دراماتیک تراکتور در قلب کویر
تیم تراکتور در چارچوب هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال موفق به کسب پیروزی مقابل مس کرمان شد.

به گزارش تبریزمن، دو تراکتور و مس کرمان در چارچوب بیست‌وهشتمین ایستگاه رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۸ روز جمعه ۱۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲، با سوت علی صفایی در ورزشگاه شهدای مس به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این بازی با برتری سه بر یک تی‌تی‌ها به اتمام رسید تا تراکتور جایگاهش در رده چهارم جدول را تثبیت کند.

بازی در نیمه نخست پایاپای دنبال شد و دو تیم موقعیت های بسیاری را بر روی دروازه حریف ایجاد کردند که در دقیقه ۳۷ ارسال از سمت راست قنبری به گوستاو رسید و او با یک ضربه بغل پا توپ را به گل تبدیل کرد، تا نیمه اول با برتری یک بر صفر به سرخ‌پوشان دیار آذربایجان به پایان برسد.

نیمه دوم بازی پربرخورد بود و در دقیقه ۶۵ مسابقه، معین عباسیان از فاصله ۶۰ متری با پای چپ روی یک ضربه ایستگاهی توپ را به سمت دروازه تراکتور شلیک کرد و درحالی که اخباری جهت را تشخیص داده بود اما موفق به مهار توپ نشد تا بازی یک بر یک مساوی شود.

در ادامه کار و در دقیقه ۷۱ بازی، پاس دقیق و زیبای ریکاردو آلوز روی سر گوستاو نشست و او برای دومین بار در این دیدار موفق به بازگشایی دروازه مسی‌ها شد.

محمد آقاجانپور، طی ضد حمله‌ای سریع در پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با ضربه تماشایی خود، از فاصله ۲۰ متری دروازه مس را باز کرد تا بازی سه بر یک شود.

در ادامه کار تلاش یاران میزبان برای جبران مافات و بازگشت به بازی و همچنین خیز تی‌تی‌ها برای افزایش تعداد گل های زده حاصلی به همراه نداشت تا دیدار دوتیم با برتری سه بر یک تراکتور به پایان برسد.

به گزارش تبریزمن، تراکتور با کسب پیروزی در این مسابقه، ۴۹ امتیازی شد تا با تثبیت جایگاه خود در رده چهارم جدول در کورس کسب سهمیه آسیایی باقی بماند و مس کرمان نیز با ۲۱ امتیاز در جایگاه چهاردهم جدول باقی‌ماند تا به سقوط نزدیک‌تر شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=56094

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.