4
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان‌شرقی:

۴۰۰ کیلومتر راه‌ روستایی در آذربایجان شرقی آسفالت شد

  • کد خبر : 56103
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴
۴۰۰ کیلومتر راه‌ روستایی در آذربایجان شرقی آسفالت شد
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: ۴۰۰ کیلومتر راه‌ روستایی در آذربایجان شرقی آسفالت شد.

به گزارش تبریزمن، محمد اسکندری در جمع مردم اهر با بیان این‌که دولت سیزدهم و استاندار آذربایجان‌شرقی راهبرد محرومیت‌زدایی از روستاها را دنبال می‌کنند، خاطرنشان کرد: در این راستا قرارگاه جهاد آب‌رسانی به روستاها در استانداری تشکیل شده است تا اقدامات به‌صورت متحدالشکل پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه جهاد آب‌رسانی پایدار به ۲۱۴ روستا در شهرستان‌های خداآفرین، کلیبر، هشترود و ورزقان طی سال گذشته اجرا شد، اظهار کرد: این طرح‌ها تنها بخشی از اقدامات عدالت‌محور دولت سیزدهم در آذربایجان‌شرقی بود.

اسکندری با اعلام اینکه آب‌رسانی شرب پایدار به ۳۵۲ روستای آذربایجان‌شرقی در قالب جهاد آب‌رسانی در سال‌جاری هدف‌گذاری شده است، خاطرنشان کرد: سال گذشته با تأمین اعتبار ۵۴ میلیارد تومان از سوی خیرین برای ۹۲ روستای استان آب‌رسانی شد.

وی با بیان اینکه آذربایجان‌شرقی از نظر گازرسانی به روستاها در سال‌جاری به استان سبز کشور تبدیل می‌شود، گفت: در حال حاضر ۹۹.۵ درصد جمعیت روستایی آذربایجان‌شرقی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند که با تکمیل طرح‌های گازرسانی در سال‌جاری، هیچ روستای بدون گاز نخواهیم داشت.

اسکندری، تقویت و رونق اقتصاد روستاها را از راهبردهای دولت سیزدهم و استاندار آذربایجان‌شرقی عنوان کرد و گفت: دولت سیزدهم از توسعه زیرساخت‌های مناطق روستایی غافل نیست و رویکرد و راهبرد تقویت و رونق اقتصاد روستاها با محوریت معیشت جمعیت روستایی را با جدیت دنبال می‌کند.

وی همچنین از اختصاص ۵۶۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی به روستاهای آذربایجان‌شرقی طی سال گذشته خبر داد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=56103

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.