3
مدیرعامل باشگاه مس سونگون:

صعود به لیگ برتر هدف اصلی تیم فوتبال مس سونگون است

  • کد خبر : 56212
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
صعود به لیگ برتر هدف اصلی تیم فوتبال مس سونگون است
مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان با اشاره به موفقیت تیم فوتبال مس و راهیابی به لیگ دسته یک، گفت: صعود به لیگ برتر هدف اصلی تیم فوتبال مس سونگون است.

به گزارش تبریزمن، رسول خطیبی در گفتگو با خبرنگاران، ضمن تبریک پیروزی تیم مس سونگون در راهیابی به لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، افزود: این موفقیت را به مردم آذربایجان و همچنین کارگران زحمت کش معدن مس سونگون، اصحاب رسانه، کانون هواداران باشگاه مس و تراکتور و حتی هواداران ماشین سازی که ما را در بازی هفته آخر تنها نگذاشته و در جشن پیروزی تیم مس در کنار ما بودند، تبریک می گویم.

مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان عنوان کرد: برای اولین حضورمان در لیگ دسته ۲ که فکر کنم اولین تیمی هستیم که بعد از حضور در این لیگ موفق به صعود به لیگ دسته یک شدیم، خیلی خوشحال هستم و امیدوارم این موفقیت ادامه دار بوده و جواز حضور به لیگ برتر را نیز کسب کنیم.

خطیبی با ابراز تأسف از سنگ اندازی های اندک افرادی که با در دست داشتن صفحات خبری تیشه به ریشه تیم‌های آذربایجانی می‌زنند، گفت: آنها به خیال خودشان با غیرت آذربایجان هستند ولی من از اینجا اعلام می‌کنم که شما اتفاقاً بی غیرت‌های آذربایجان هستید، چرا که چشم دیدن موفقیت تیم‌های ورزشی این استان را ندارید.

وی با اشاره به رزومه ورزشی خود که حضور در چهار رده سنی تیم ملی فوتبال است، اذعان داشت: تیم مس سونگون مال خطیبی نیست و موفقیت این تیم و دیگر تیم‌های فعال باشگاه متعلق به مردم آذربایجان می‌باشد و برای موفقیت و سربلندی آذربایجان تا جان دارم تلاش خواهم کرد.

مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان با اشاره به حضور خود در پست مدیرعاملی باشگاه مس، اظهار کرد: روزی که با این باشگاه به توافق رسیدم از ۱۴ میلیارد پول خودم گذشت کردم و این هیچ منتی ندارد چرا که خودم را مدیون استان آذربایجان و شهر تبریز می دانم و به این استان مدیون هستم.

خطیبی با بیان اینکه یکی از مطالبی که این پیج‌های به ظاهر متعصب انتشار می‌دهند میزان سن بازیکنان تیم فوتبال مس است، گفت: در حالی که میانگین سنی تیم علاوه بر اینکه از ۱۲ تیم لیگ برتری کمتر بوده و بین ۲۴ تا ۲۵ سال است و همچنین ۷۵ الی ۸۰ درصد تیم نیز بومی هستند.

وی در خصوص بومی بودن تیم در ادامه راه اعلام کرد: در فصل بعدی لیگ دسته یک سعی خواهیم کرد این تعداد بومی را در تیم حفظ کنیم چرا که معتقد هستم باید از افراد نخبه استان خودمان باید حمایت کنیم.

خطیبی تاکید کرد: بیشترین تأسف من از این موضوع است که چرا بعد از نسل خطیبی کسی در تیم ملی فوتبال حضور ندارد و دلیل این موضوع را همین سنگ اندازی های بی مورد و کورکورانه می دانم.

وی خاطرنشان کرد: من هم انتقاد را خوب می دانم ولی انتقاد سازنده و خیرخواهانه نه کینه توزی و منفعت طلبانه، رسول خطیبی هیچوقت به کسی باج نخواهد داد.

خطیبی در پاسخ به این سوال که آیا تعداد تیم‌های ورزشی باشگاه مس در رشته‌های مختلف افزایش خواهد یافت؟ توضیح داد: این موضوع در جلسه بودجه باشگاه که یک ماه دیگر برگزار خواهد شد، مشخص می‌شود و حتماً در این خصوص اطلاع رسانی خواهد شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=56212

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.