4
سرمربی تراکتور:

تمام بازیکنان برای جایگاه کنونی تلاش کرده اند

  • کد خبر : 56340
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
تمام بازیکنان برای جایگاه کنونی تلاش کرده اند
سرمربی تیم فوتبال تراکتور با اشاره به امتیاز تیم اش قبل از حضور وی گفت: پیش از حضورم، تراکتور ۱۵ امتیاز داشت و اکنون به ۴۹ امتیاز دست یافته‌ایم که نشانگر تلاش بازیکنان است.

به گزارش تبریزمن، پاکو خمز امروز پنجشنبه در نشست خبری قبل بازی تیم‌های تراکتور و نساجی مازندران، در خصوص برنامه‌های تاکتیکی‌اش برای این بازی، افزود: شیوه بازی‌مان مشخص است و همواره فوتبال مالکانه و با صبر و حوصله ارائه خواهیم داد.

سرمربی اسپانیایی تراکتور با بیان اینکه نساجی هم می‌خواهد کارمان را سخت کند، عنوان کرد: ما فردا با کسب سه امتیاز، جایگاهمان را در جدول مستحکم‌تر خواهیم کرد.

خمز در خصوص حضور هواداران در بازی فردا، خاطرنشان کرد: حضور هواداران در بازی فردا از نظر روحی و روانی تأثیرگذار است و نوع فوتبال ارائه شده از سوی بازیکنان، نمایانگر شرایط روحی و روانی بازیکنان است معتقد هستم حمایت هواداران باعث ارتقای سطح تیم از نظر روحی، روانی و انگیزه مضاعف بازیکنان می‌شود و به ما کمک می‌کند تا بر حریف غلبه کنیم.

وی با اشاره به اهمیت آکادمی باشگاه اذعان داشت: من سه بازی تیم امید تراکتور را از نزدیک تماشا کرده‌ام به مرور زمان شناختم نسبت به تیم‌های پایه بیشتر می‌شود و راحت‌تر می‌توانم استعدادهای خوب را کشف کرده و به تیم اصلی منتقل کنم.

سرمربی قرمز پوشان تبریز اظهار کرد: من با کمال افتخار آماده‌ام با مربیان ایرانی در خصوص فوتبال تبادل نظر کنم.

خمز در خصوص رویارویی با سرمربی اسپانیایی نساجی، گفت: من سابقه آشنایی با سرمربی نساجی را ندارم و برای او در فوتبال ایران آرزوی موفقیت می‌کنمکنم چرا که حضور مربیان اسپانیایی در لیگ‌های مختلف خوشحال کننده است.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص بازی اخیر رئال مادرید و منچسترسیتی، گفت: من نمی‌توانم نتیجه بازی را پیش بینی کنم، چون که پیشگو نیستم ولی دوست دارم تیمی که فوتبال بهتری ارئه می‌دهد، به مرحله بعدی صعود کند همچنین گواردیولا دوست من است؛ اما رئال تیم کشورم بوده و می‌خواهم این تیم یک پای فینال باشد.

خمز راجع به شانس تراکتور برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: باید ۲ بازی خود را انجام دهیم و رتبه چهارم را کسب کنیم.

دیدار تیم‌های تراکتور و نساجی مازندران از هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال فردا جمعه از ساعت ۱۸ در ورزشگاه یادگار امام ره) تبریز برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=56340

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.