5
معاون استاندار آذربایجان شرقی:

مدیری که پیگیر مطالبات استانی نیست ماندنش بی‌فایده است

  • کد خبر : 56716
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲
مدیری که پیگیر مطالبات استانی نیست ماندنش بی‌فایده است
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: مدیری که نمی‌تواند و یا نمی‌خواهد مشکلات و مطالبات استانی را از مرکز پیگیری کند ماندنش بی فایده است. به گزارش خبرگزاری مهر، محمد کلامی روز شنبه در جلسه کمیته اشتغال استان که در محل استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد، اظهار کرد: روند اقدامات و پیشرفت استان شتاب بیشتری خواهد گرفت و هر کسی که احساس می‌کند نمی‌تواند با این شتاب حرکت کند بهتر است از قطار پیشرفت پیاده شود. وی با تمجید از دستگاه‌های عضو کمیته اشتغال استان مبنی بر تحقق تعهدات ایجاد اشتغال و اعطای تسهیلات، افزود: آذربایجان شرقی استان پیشتازی در کشور است و ظرفیت‌های انسانی خداددادی بی نظیری دارد و رتبه کشوری این استان در حوزه‌های مختلف نباید کمتر از دومی باشد. کلامی گفت: در گذشته فاصله‌ای بین این استان با استان‌های همتراز ایجاد شده است که باید با کار زیاد این فاصله را کم کرده و حتی جلو بزنیم. وی بیان کرد: از این لحظه زنگ خود اشتغالی در استان نواخته شد و به صورت هفتگی تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ قانون بودجه، مشاغل روستایی، خانگی و حتی مصوبات صفر رئیس جمهور را رصد خواهم کرد و مدیران بر اساس عملکردشان در این زمینه ارزیابی و نمره دهی می‌شوند و نسبت به ادامه کار آنها تصمیم گیری خواهد شد. کلامی ادامه داد: سال گذشته به اندازه سه سال در مورد ایجاد اشتغال در استان جلسه برگزار کردیم و امسال قرار بر این شد که دستگاه‌های جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، صمت، بسیج و خود تعاون و کار به عنوان متولی در این زمینه، فعالیت و همکاری کنند.

به گزارش تبریزمن، محمد کلامی روز شنبه در جلسه کمیته اشتغال استان که در محل استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد، اظهار کرد: روند اقدامات و پیشرفت استان شتاب بیشتری خواهد گرفت و هر کسی که احساس می‌کند نمی‌تواند با این شتاب حرکت کند بهتر است از قطار پیشرفت پیاده شود.

وی با تمجید از دستگاه‌های عضو کمیته اشتغال استان مبنی بر تحقق تعهدات ایجاد اشتغال و اعطای تسهیلات، افزود: آذربایجان شرقی استان پیشتازی در کشور است و ظرفیت‌های انسانی خداددادی بی نظیری دارد و رتبه کشوری این استان در حوزه‌های مختلف نباید کمتر از دومی باشد.

کلامی گفت: در گذشته فاصله‌ای بین این استان با استان‌های همتراز ایجاد شده است که باید با کار زیاد این فاصله را کم کرده و حتی جلو بزنیم.

وی بیان کرد: از این لحظه زنگ خود اشتغالی در استان نواخته شد و به صورت هفتگی تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ قانون بودجه، مشاغل روستایی، خانگی و حتی مصوبات صفر رئیس جمهور را رصد خواهم کرد و مدیران بر اساس عملکردشان در این زمینه ارزیابی و نمره دهی می‌شوند و نسبت به ادامه کار آنها تصمیم گیری خواهد شد.

کلامی ادامه داد: سال گذشته به اندازه سه سال در مورد ایجاد اشتغال در استان جلسه برگزار کردیم و امسال قرار بر این شد که دستگاه‌های جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، صمت، بسیج و خود تعاون و کار به عنوان متولی در این زمینه، فعالیت و همکاری کنند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=56716

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.