1
مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی خبرداد؛

اهدای ۴۰ هزار جلد کتاب به کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 56744
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲
اهدای ۴۰ هزار جلد کتاب به کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی
مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی از اهدای حدود ۴۰ هزار جلد کتاب توسط مردم به کتابخانه های عمومی استان در ۱۰ ماه اخیر خبر داد.

به گزارش تبریزمن، اسد بابایی امروز یک شنبه در حاشیه سفر به شهرستان کلیبر و در دیدار با فرماندار کلیبر گفت: کتابخانه های عمومی بعداز آموزش و پرورش بیشترین گستردگی را در سطح کشور دارند.

وی با تاکید بر اهمیت کتابخانه های عمومی افزود: امروزه باید از کتابخانه های عمومی به عنوان پیشران فرهنگی نام برد چرا که کتابخانه ها دیگر صرفاً محلی برای نگهداری کتاب و مطالعه نیستند بلکه کتابخانه ها در مسیر زندگی مردم قرار گرفته اند و میزبان مسابقات فرهنگی، قصه گویی، اجرای نمایش، محافل ادبی و فستیوال‌های اجتماعی و جشن‌ها هستند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه اقدامات فرهنگی در کتابخانه ها موجب جذب و ایجاد علاقه در کودکان و نوجوانان به کتاب می‌شود، از اجرای ۶۴ عنوان برنامه فرهنگی در کتابخانه های استان خبر داد.

میرحسین بهادری فرماندار کلیبر نیز در این دیدار از اقدامات صورت گرفته اداره کل کتابخانه های عمومی استان قدردانی کرد.

اهدای ۴۰ هزار کتاب توسط مردم به کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی

گفتنی است بابایی مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی در سفر به شهرستان کلیبر از کتابخانه های حکیم نباتی و حضرت فاطمه زهرا (س) بازدید کرد و علاوه بر گفتگو با کتابداران و مراجعین به این کتابخانه ها، مشکلات موجود کتابخانه های این منطقه را بررسی و دستورات لازم را برای رفع آنها صادر کرد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=56744

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.