3
امام جمعه کلیبر:

ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی نیاز اصلی جامعه است

  • کد خبر : 56737
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴
ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی نیاز اصلی جامعه است
امام جمعه کلیبر گفت: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی نیاز اصلی جامعه است و باید همه دستگاه‌های فرهنگی کشور برای ارتقای فرهنگ کتابخوانی تلاش کنند.

به گزارش تبریزمن، حجت الاسلام سید سعید رشادی ظهر امروز یک شنبه در دیدار با اسد بابایی مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی گفت: موفقیت در حوزه کتاب و کتابخوانی باعث کاهش بسیاری از مشکلات فرهنگی و اجتماعی در جامعه می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه شاهد اقدامات مثبت فرهنگی در کتابخانه های عمومی استان هستیم و از تمامی تلاشگران این حوزه قدردانی می‌کنیم، افزود: فرهنگ کتاب و کتابخوانی باید بیش از پیش در جامعه و بین کودکان و نوجوانان ترویج یابد.

اسد بابایی مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی نیز در حاشیه این دیدار پیشنهاد راه اندازی کتابخانه سیار در شهرستان کلیبر را نیز ارائه کرد و ابراز داشت: باتوجه به گستردگی جمعیت روستانشین کلیبر پیشنهاد می‌کنیم کتابخانه سیار در این شهرستان راه اندازی شود و ما نیز برای تجهیز این کتابخانه اعلام آمادگی می‌کنیم.

 ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی نیاز اصلی جامعه است

گفتنی است بابایی مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی در سفر به شهرستان کلیبر از کتابخانه های حکیم نباتی و حضرت فاطمه زهرا (س) بازدید کرد و علاوه بر گفتگو با کتابداران این شهرستان مشکلات موجود کتابخانه های این منطقه را بررسی و دستورات لازم را برای رفع آنها صادر کرد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=56737

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.