7
پاشایی در جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد ارس مطرح کرد؛

نقش موثر سازمان منطقه آزاد ارس در بازسازی مدرسه باهنر هادیشهر

  • کد خبر : 56675
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱
نقش موثر سازمان منطقه آزاد ارس در بازسازی مدرسه باهنر هادیشهر
نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد ارس با اشاره به نقش مهم آموزش و پرورش در تربیت فرزندان این مرز و بوم، تاکید کرد: ۸۰ درصد کودکان توسط جامعه و آموزش و پرورش رشد می‌یابند که این امر مهم بوده و باید توسط متولیان امر مدنظر قرار گیرد.

به گزارش تبریزمن به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، وی افزود: بازسازی مدرسه باهنر هادیشهر موضوع مهمی بود که با همکاری اولیاء، اداره‌کل نوسازی مدارس استان آذربایجان‌شرقی و سازمان منطقه آزاد ارس در حال اجراست و امیدواریم مدرسه نیمه‌کاره جانانلو هم توسط سازمان منطقه آزاد ارس تکمیل گردد.

معصومه پاشایی در ادامه با اشاره به سوق نخبگان به آموزش و پرورش، گفت: نخبگان در حال جذب در بدنه آموزش و پرورش هستند و جهت پیشرفت و توسعه در سطح ملی باید آموزش و پرورش از پتانسیل های نخبگان استفاده نماید.

وی با تاکید بر اینکه موضوع جمعیت در کشور به یک بحران تبدیل شده است که باید در اولویت قرار گیرد، متذکر شد: رتبه ۲۷ استان آذربایجان‌شرقی در بین استان‌های کشور زنگ خطری برای آینده می‌باشد و آموزش و پرورش باید در موضوع جمعیت و رشد جمعیت ورود کرده و آموزش‌های لازم برای معلمین از سوی صورت گیرد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=56675

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.