3
عملکرد درخشان سیمان صوفیان؛

استمرار موفقیت‌های سیمان صوفیان با اتکا به توان متخصصان داخلی;

  • کد خبر : 56766
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۲
استمرار موفقیت‌های سیمان صوفیان با اتکا به توان متخصصان داخلی;
جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱، روز چهار‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در محل سالن همايش‌هاى شركت بين‌المللى بازرسى كالاى تجارى (IGI) برگزار شد.

 به گزارش پایگاه خبری تبریزمن به نقل از روابط عمومی شرکت سیمان صوفیان، این مجمع با حضور اعضای هیئت مدیره شرکت سیمان صوفیان، سهامداران حقیقی، نمایندگان سهامداران حقوقی، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار و حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت در ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در محل تهران؛ خیابان شهید مطهرى، بعد از چهارراه قائم مقام فراهانى، سالن همایش‌هاى شرکت بین‌المللى بازرسى کالاى تجارى (IGI) با حضور ۶۶ درصد سهامداران حقیقی و حقوقی و نمایندگان صاحبان سهام آغاز شد.

 

سعید دلفکار؛ مدیرعامل شرکت سیمان صوفیان در جلسه مجمع عمومی سالیانه گزارشی از عملکرد شرکت در سال مالی گذشته ارائه کرد و گفت: بهینه نمودن تکنولوژی تولید جهت دستیابی به محصول با کیفیت و کمیت مطلوب و جلب رضایت مشتریان، استمرار حضور در بازارهای داخلی و خارجی، حفظ سهم بازار، حفظ محیط‏‌زیست و منابع طبیعی و ایمنی پرسنل از اولویت‌های این شرکت است و با بیان اینکه سیاست شرکت استفاده از توانمندی‌ها و تخصص همکاران است در این راستا تعویض رولر پرس ثابت، طراحی و ساخت باسکول هوشمند و بهینه‌سازی و افزایش ظرفیت بارگیری که در نوع خود کم‌نظیر است، توسط پرسنل این شرکت انجام شده است.

دلفکار افزود: این شرکت یک قرارداد برای ایجاد آسیاب در یکی از شهرهای ارمنستان و انعقاد قرارداد با ترکیه را در دست اقدام دارد.

 

در ادامه پس از ارائه گزارش عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ و گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی (موسسه حسابرسی بهراد مشار) در سال ۱۴۰۱، صورت‌های مالی به تصویب سهامداران رسید.

 

همچنین در این مجمع  موسسه حسابرسی بهراد مشار به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی (رسمی) و مؤسسه حسابرسی تدوین و همکاران به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی (علی‌البدل) معرفی و روزنامه اطلاعات نیز به عنوان روزنامه کثیرالانتشار انتخاب شد.

 

در پایان با تصویب صورت‌های مالی توسط سهامداران، سود تقسیمی به ازای هر سهم نیز ۳۳۷۰ ریال مصوب شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=56766

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.