1

آل‌هاشم: آیت‌الله خامنه‌ای یک نظریه‌پرداز و روشنفکر واقعی است

  • کد خبر : 57319
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱:۰۱
آل‌هاشم: آیت‌الله خامنه‌ای یک نظریه‌پرداز و روشنفکر واقعی است
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: آیت‌الله خامنه‌ای به واقع تئوریسین، ایدئولوگ، نظریه‌پرداز و یک روشنفکر واقعی است روشنفکری که عقلانیت، زمان و مکان پایه تصمیم‌گیری اوست.

به گزارش تبریزمن، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم امشب در همایش انتخاب تاریخی که عصر امروز در آذرشهر برگزار شد، نظام مقدس جمهوری اسلامی را یادگار حضرت امام خمینی (ره) دانست و اظهار کرد: دشمنان در طول ۴۵ سال گذشته همواره تلاش کرده اند انقلاب اسلامی را با فتنه‌ جنگ، ترور، توطئه‌های فرهنگی و اغتشاش ساقط کنند، اما این انقلاب به پشتوانه مردم انقلابی و نعمت ولایت زنده است و هیچ وقت اجازه تعبیر خواب شوم معاندان و دشمنان را نخواهیم داد.

وی بر ضرورت تبیین صحیح و شایسته ابعاد شخصیتی و مدیریتی رهبر معظم انقلاب توسط نخبگان و پژوهشگران افزود: ابعاد شخصیتی، سیره و سلوک، راهبرد‌ها، کارنامه مدیریتی و اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب باید مورد پژوهش و تحقیق گسترده قرارگیرد.

امام جمعه تبریز تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در طول فعالیت‌های سیاسی و انقلابی خود و در مسئولیت‌های مختلف کارنامه بسیار درخشان و افتخار آمیزی دارند..

وی آینده نگری و مدیریت راهبردی در عرصه‌های دفاعی، سیاسی و امنیتی را شاخص‌های توانمندی آیت الله خامنه ای ذکر کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب با تدبیر ومدیریت راهبردی نقش کلیدی در مهار بحران‌ها بازدارندگی دشمنان، تامین امنیت ملی و گسترش عمق راهبردی انقلاب اسلامی دارند.

 ایران اسلامی به جزیره ثبات امنیت در جهان تبدیل شده است

آل هاشم با اشاره به اینکه ایران اسلامی به جزیره ثبات امنیت در جهان تبدیل شده است، گفت: با توجه به ناامنی‌های گسترده در خاورمیانه، ایران اسلامی به برکت رهبری حکیمانه و مدیریت راهبردی  رهبر معظم انقلاب، جانفشانی نیرو‌های مسلح و پشتوانه مردم هوشیار، هم اکنون از امنیت پایدار در جهان برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در استان یادآور شد: مدیریت جهادی، کاهش تهدیدات، حفظ استقلال و توسعه قلمرو حیاتی و دفاعی کشور، فراتر از مرز‌های جغرافیایی، از مولفه‌ها و شاخص‌های تاثیر گذار در مدیریت توانمند و کارآمدی حضرت آیت الله خامنه‌ای است.

آیت الله خامنه‌ای مصلح و منادی بزرگ وحدت در میان مسلمانان است

وی حضرت آیت الله خامنه‌ای را مصلح و منادی بزرگ وحدت در میان مسلمانان ذکر کرد و گفت: وحدت جهان اسلام و ترویج دین مبین اسلام و پرهیز از اختلاف مدیون رهبری حکیمانه ایشان است.

امام چمعه تبریز تصریح کرد: مقام معظم رهبری یک انقلابی تمام‌عیار هستند که اعتدال و میانه‌روی در عرصه سیاست، مدارا و تسامح در میان دوستان انقلاب و در‌عین‌حال ایستادگی با صلابت و اقتدار در برابر دشمنان و استکبار، از ویژگی های برجسته ایشان می باشد.

وی گفت: نقش بنیادی فرماندهی کل قوا در باز‌دارندگی دشمنان، و تأمین امنیت ملی و گسترش عمق راهبردی انقلاب اسلامی بر هیچ کارشناس امور دفاعی و نظامی پوشیده نیست.

آل‌هاشم تصریح کرد:  آیت‌الله خامنه‌ای به واقع تئوریسین، ایدئولوگ، نظریه‌پرداز و یک روشنفکر واقعی است روشنفکری که عقلانیت، زمان و مکان پایه تصمیم‌گیری اوست.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=57319

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.