8
معاون سیاسی امنیتی استانداری و رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی:

داوطلبان انتخابات شورا در آذربایجان‌شرقی پیش ثبت نام کنند

  • کد خبر : 10069
  • ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱
داوطلبان انتخابات شورا در آذربایجان‌شرقی پیش ثبت نام کنند
معاون سیاسی امنیتی استانداری و رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی گفت: داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی در استان باید اقدام به پیش ثبت نام الکترونیکی کنند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایرنا، علیار راستگو، با تاکید بر اینکه ارایه گواهی عدم سوء پیشینه  برای ثبت نام در انتخابات شوراها الزامی است، افزود: با توجه به اعتبار ۳ ماهه گواهی عدم سوء پیشینه، توصیه می شود داوطلبان احتمالی اخذ گواهی را به روزهای آخر موکول کنند تا در مراکز ارایه این خدمت، ترافیک ایجاد نشده و تهدیدی متوجه سلامتی آنان و مردم نشود.
وی با اشاره به زمانبندی انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار داشت: ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراها در سطح شهر از روز چهارشنبه ۲۰ اسفند ماه سال جاری و در سطح روستاها و تیره های عشایری از روز دوشنبه ۱۶ فروردین سال ۱۴۰۰ آغاز و به مدت یک هفته ادامه می یابد.
رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی گفت: بر اساس تبصره ۳ ماده ۳۰ قانون انتخابات شوراها، داوطلبان در هنگام ثبت نام باید گواهی عدم سوء پیشینه خود را که از تاریخ صدور آن بیش از ۳ ماه نگذشته باشد، ارایه کنند.
راستگو، ادامه داد: داوطلبان باید پس از دریافت گواهی عدم سوء پیشینه و پیش ثبت نام الکترونیکی برای نهایی سازی آن به فرمانداری یا بخشداری مربوطه مراجعه کنند.
وی یادآوری کرد: داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا و نیز تیره های عشایری می‌ توانند از طریق مراجعه به دفاتر خدمات قضایی یا دفاتر پلیس +۱۰ و یا سامانه جامع خدمات الکترونیک قضایی به آدرس www. adliran.ir نسبت به دریافت گواهی عدم سوء پیشینه خود اقدام کنند.
آذربایجان شرقی با چهار میلیون جمعیت دارای ۶۲ شهر و بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ روستاست.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=10069

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.